تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2019 - 7:26
کد خبر : 12658

آغاز طرح تابستانه نشاط معنوی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از ۱۳ تیر/علاقمندان به ادارات اوقاف و امور خیریه و بقاع متبرکه مراجعه کنند

آغاز طرح تابستانه نشاط معنوی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از ۱۳ تیر/علاقمندان به ادارات اوقاف و امور خیریه  و بقاع متبرکه مراجعه کنند

حجت‌الاسلام مومنی‌شاد بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و بقاع متبرکه مراجعه و در کلاس‌های احکام، قرآن، شناخت فضای مجازی، روانشناسی، فنی وحرفه‌ای، ورزش، گلدوزی و سایر کلاس‌ها شرکت کنند.

آفتاب دنا : معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص استان با رویکرد جذب  نسل نوجوان و جوان به بقاع متبرکه و تقویت فرهنگ دینی خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری آفتاب دنا گفت: همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) ۱۳ تیرماه سال جاری ، طرح نشاط معنوی در ۱۵بقعه متبرکه شاخص استان آغاز می‌شود و تا ۲۹ مرداد ماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد افزود: این طرح با مشارکت آموزش وپرورش ،بسیج دانش آموزی ،سازمان تبلیغات،کانونهای فرهنگی مساجد و با محوریت بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دختران و پسران دانش آموز هفت تا ۱۸ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: برنامه‌های طرح نشاط معنوی در سه قالب آموزشی، اردویی و ورزشی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مومنی‌شاد افزود: طرح نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت زائران و بویژه جوانان و نوجوانان و در قالب کلاس‌های آموزش و حفظ موضوعی قرآن کریم، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی، کلاس احکام و مسائل دینی و مسابقات و اردو‌های فرهنگی و تفریحی اجرا خواهد شد.

وی از حضور مبلغین دینی اعزامی از قم جهت طرح نشاط معنوی در سطح استان خبر داد وگفت: ۱۵ روحانی از حوزه علمیه قم در بقاع متبرکه جهت طرح نشاط معنوی مستقر خواهند شد ضمن اینکه با هماهنگی که با حوزه علمیه خواهران استان داشته ایم ۱۰ مبلغ خواهر نیز از حوزه علمیه خواهران در طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص استان حضور خواهند داشت.

علاقمندان به ادارات اوقاف و امور خیریه  و بقاع متبرکه مراجعه کنند

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و بقاع متبرکه مراجعه، نام‌نویسی و در کلاس‌های احکام، قرآن، شناخت فضای مجازی، روانشناسی، فنی وحرفه‌ای، ورزش، گلدوزی و سایر کلاس‌ها شرکت کنند.

طرح نشاط معنوی زمینه حضور جوانان به بقاع متبرکه را فراهم می کند

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص جنگ نرم و استفاده از ظرفیت‌های جوانان برجسته و انقلابی سخن گفته و توصیه هایی داشته اند اجرای طرح نشاط معنوی زمینه را برای حضور و جذب  جوانان به بقاع متبرکه فراهم می کند.

وی برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت استفاده از فرصت ها در دوران نوجوانی وجوانی و تعطیلات تابستانی لازم است دستگاههای فرهنگی در این زمینه با احساس مسئولیت برنامه ریزی لازم را برای غنی سازی اوقات فراغت این قشر عظیم وتاثیرگذار  برای آینده جامعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام مومنی‌شاد  در پایان به زمان  اختتامیه این طرح اشاره کرد وگفت: اختتامیه طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه وبویراحمد ۲۹ مردادماه مصادف با عیدسعید غدیر  برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی