تاریخ انتشار : جمعه 21 ژوئن 2019 - 22:56
کد خبر : 12589

برگزاری موفق مرحله اول آزمون دوره های ده گانه مدیریت مدارس در شهرستان بویراحمد

برگزاری موفق مرحله اول آزمون دوره های ده گانه مدیریت مدارس در شهرستان بویراحمد

حمید الهی گفت: همه مدیران مدارس باید دوره های ده گانه مدیریت را با موفقیت بگذرانند تا برای آنها در سال تحصیلی جاری ابلاغ صادر گردد

آفتاب دنا : معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری موفق مرحله اول آزمون دوره های ده گانه مدیریت مدارس خبر داد.

حمید الهی در گفتگو با پایگاه خبری آفتاب دنا گفت: مدیران مدارس دوره‌های آموزشی ده گانه مدیریت که در سامانه ltms برای آنان فعال گردیده را باید با  موفقیت پشت سر بگذرانند تا برای آنها ابلاغ مدیریت در سال تحصیلی آینده صادر شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول آزمون دوره های ده گانه مدیران مدارس از ۲۱ خرداد در سه مرکز تعیین شده آزمون در سطح شهرستان بویراحمد آغاز شد گفت: مرحله اول این دوره ها در زمینه های رهبری آموزشی، مدیریت ارتباطات در مدرسه، مدیریت مشارکتی در سطح مدرسه، نظارت وراهنمایی تعلیماتی و مدیریت پیشگیری از وقوع جرم وآسیب های اجتماعی در مدارس بود که با نظارت کامل و حضور مدیران مدارس طبق برنامه زمانبندی شده با موفقیت اجرا شد.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در ادامه از برگزاری مرحله دوم این دوره ها از پنجم تیرماه تا ۱۵ تیرماه در سطح این شهرستان خبر داد وگفت: این دوره ها در زمینه های روشها و راهبردهای کیفیت بخشی به مدیریت مدارس (برنامه تدبیر و تعالی)، خلاقیت و نوآوری در مدرسه، اصول شاداب سازی مدرسه، آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه و برنامه ریزی عملیاتی درآموزش وپروش برگزار خواهد بود.

الهی گفت: مرحله دوم این دوره ها نیز در سه مرکز آزمون با حضور مدیران مدارس در مقاطع مختلف و با نظارت آموزش وپرورش برگزار می شود.

وی گفت: همه مدیران مدارس باید دوره های ده گانه مدیریت را با موفقیت بگذرانند تا برای آنها در سال تحصیلی جاری ابلاغ صادر گردد.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد  در پایان با بیان اینکه در دنیای پر تحول امروزی مدیران  مدارس یکی از اهرمهای کلیدی در ارتقاء آموزشی به شمار میروند گفت: داشتن مدیران توانمند که بتوانند مدارس را در کشاکش امواج خروشان تحولات با موفقیت به سوی رسالتهای ذاتی آموزش وپرورش هدایت نمایند یک ضرورت است که این دوره ها نیز در راستای دانش افزایی و ارتقاء مدیریت مدارس انجام می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی