تاریخ انتشار : یکشنبه 16 ژوئن 2019 - 19:16
کد خبر : 12547

قول می‌دهم تا آخرین نفس بدوم و با تمام توان کار می‌کنم/استاندار جدید انسانی فداکار، پرتلاش و مدیری خستگی ناپذیر است

قول می‌دهم تا آخرین نفس بدوم و با تمام توان کار می‌کنم/استاندار جدید انسانی فداکار، پرتلاش و مدیری خستگی ناپذیر است

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: آقای حسین کلانتری انسانی فداکار، پرکار، پرتلاش و مدیری خستگی ناپذیر است و امیداریم در این پست موفق باشد و بتواند از این فرصت به خوبی استفاده کند.

آفتاب دنا : استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: من نیروی جمهوری اسلامی ایران هستم نه کس دیگری.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه وبویراحمد در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

همه تلاش خود را به کار گرفتم تا به توسعۀ استان کمک کنم

علی محمد احمدی استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: همه تلاش خود را به کار گرفتم تا به توسعۀ این استان کمک کنم .

وی گفت: متاسفانه تحریم ها و به تبع آن مشکلات اقتصادی روند توسعۀ استان را کند کرد .

علی محمد احمدی به پاسخگویی به شکایات مردم و بر زمینه سازی برای هم افزایی و توسعه استان تاکید کرد و گفت: چرخ رشد اقتصاد استان با وجود تمام مشکلات چرخیده است

وی افزود: ایجاد بیمارستان های بزرگ در استان ،راه اندازی واحد های تولیدی ، اجرای طرح های بزرگ مانند پتروشیمی و کارخانه آجر دهدشت از جمله کارهای انجام شده است.

استاندار پیشین گفت: بالغ بر ۱۸۰ میلیون یورو با کمک نمایندگان برای طرح پتروشیمی سرمایه گذاری جلب کردیم .

علی محمد احمدی افزود: افتتاح طرح های آب و خاک و آبیاری نوین به گونه ای که در دو سال اخیر آبیاری نوین در این استان به مرز ۷۰ درصد رسید و کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر در زمینه کشاورزی نوین در کشور حرفی برای گفتن دارد.

احمدی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه مسکن مهر آمار مطلوبی دارد و در بحث بافت های فرسوده عالی کار شده است .

استاندار پیشین گفت: ای کاش فرصت بود و نهاد اجازه می دادند تا بیش از پیش به مردم کهگیلویه و بویراحمد خدمت می کردم .

احمدی با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب این بود که بحث میراث دنا را در ردیف بودجه ای قرار دادیم تا بتواند به محیط زیست استان کمک کند افزود: سعی کردیم قانون مندی ، نظم و مسئولیت پذیری مدیران این استان را نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بحث تسهیلات اشتغال روستایی جز سه استان برتر کشور بوده گفت: این استان در بحث بهبود اشتغال در کشور جایگاه اول را دارد و در بحث نهادهای توسعه ای نیز جایگاه مطلوبی دارد.

رقابت بین نمایندگان سیاسی نیست، رقابت عمرانی است

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  نیزدر مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه ما باید تلاش کنیم که عمران و آبادانی و توسعه در استان ایجاد شود.

عدل هاشمی یا بیان اینکه استاندار سابق استان در این مدت هر کاری کرد، ماندگار شد، اظهار کرد: ایشان می روند اما فعالیتهایشان ماندگار است.

وی تصریح کرد: رقابت بین نمایندگان امروز سیاسی نیست، رقابت عمرانی است، به عنوان نماینده کهگیلویه بزرگ صرفاً برای این کار آمده ام و برای عمران و آبادانی و توسعه تلاش می کنم.

وی افزود: ما همه زیر چتر ولایت هستیم و به برکت خون شهدا این امنیت پایدار نصیب ما شد که باید در سایه این امنیت به مردم خدمت کنیم.

هاشمی پور تصریح کرد: ما باید به فرهنگ و اقتصاد توجه ویژه داشته باشیم و توجه به فرهنگ باید در استان بیشتر شود.

همه باید مسیر خدمت، تلاش و جدیت برای مردم را در پیش بگیریم

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:  استان در گذشته در آخرین رده توسعه یافتگی قرار داشت و امروزی ارتقای شاخص‌های مختلف را شاهدیم.

غلام محمد زارعی ابراز داشت: وحدت، همدلی و هماهنگی محور فعالیت مجمع نمایندگان استان است و اندیشه‌ای جز خدمت به مردم نداشته و یکی از تجارب موفق استان، این همدلی است.

وی افزود: این همدلی و هماهنگی با حضور استاندار جدید نیز ادامه خواهد داشت.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه باید مسیر خدمت، تلاش و جدیت برای مردم را در پیش بگیریم و مجمع نمایندگان استان نیز تعامل مناسب با استاندار جدید را خواهد داشت.

زارعی تصریح کرد: امروز در جای جای استان فعالیت‌های عمرانی در جریان است و این نشانه تعامل سازنده مسئولین و مردم برای رفع محرومیت در مناطق است.

زارعی راه، آب و کشاورزی را از محورهای توسعه استان دانست و گفت: در حوزه عمران شهری به یک همت جدی برای توسعه مناسب شهرها نیازمندیم.

وی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان استان، افزود: ارتقای تخت‌های بیمارستانی با پوشش بیش از ۴۰۰ تخت عملیاتی شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته، انقلاب با وجود همه فراز و نشیب‌ها، حرکت مناسبی رو به رشد و قله‌های پیشرفت داشته است.

همانند گذشته که درخدمت استانداران بودیم در خدمت استاندار جدید هستیم

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ابتدا صحبت‌هایش را با شوخی آغاز کرد و گفت: آقای هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به من گفت که ببین آقای تاجگردون فقط می گویند استان کهگیلویه و بویراحمد و اسمی از گچساران نمی‌برند و من گفتم ما با همین «و» که داریم کارهایمان را انجام می‌دهیم. [خنده حضار]
در ادامه هاشمی پور از بین حضار گفت: «و» را می‌گیریم که تاجگردون پاسخ داد که فعلاً «واو» جایی گیر کرده نمی‌توان بیرونش آورد.
غلام رضا تاجگردون در ادامه با شوخی گفت: کلانتری لرتر از آقای احمدی است. آقای احمدی یه چیزهای اضافه داشت و اما این کاملاً لر است. ما قرار است یک معامله با ایلامی‌ها بکنیم حالا به کجا برسد. مدیریت این کارها را آقای فیلی وارد است. [خنده حضار].
وی گفت: آقای هاشمی گفت که ما نمایندگان رقابت نداریم بلکه فقط در کارهای عمرانی رقابت داریم که آنجا هم رقابتی نداریم و کنار هم هستیم.
در ادامه تاجگردون به سابقه دوستی‌اش با آقای احمدی گریزی زد و گفت: من هنوز در گوشی‌ام شماره آقای احمدی را به نام احمدی تربیت مدرس ذخیره کرده‌ام، نه به عنوان احمدی مجلس یا استاندار. بنده حرف جدی ندارم، آقای کلانتری در استان مدیران خوب و ارزشمندی داریم و کمک کار خوبی هستند.
نماینده مردم در شهرستان‌های گچساران و باشت خطاب به کلانتری گفت: همانند گذشته در کارهای بودجه، عمرانی و اقتصادی که در خدمت استانداران گذشته بودیمف در خدمت شما و تیمتان هستیم.
تاجگردون گفت: آنچه برای من مهم است و در حرف‌های آقای مزارعی هم بود این است که مردم و احترام به مردم خیلی مهم است. شاید ما تا کنون کوتاهی داشته باشیم و باید خدمت به مردم ادامه پیدا کند

برای این مردم دلسوزی کنید و با مردم رفیق باشید

 رئیس‌کل دادگستری استان در مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ همه ما در برهه‌های زمانی در مرحله امتحان هستیم و امروز کلانتری این آزمون و امتحان را شروع می‌کند.

حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی عنوان کرد: استان با توجه به فرهیخته و اصیل بودن مردم مشکلی ندارد و وقتی قیاس می‌کنیم با استان‌های همجوار مشکلی نداریم لذا در حوزه خدمت باید بیشتر وقت را بگذاریم.

وی عنوان کرد: من ساکن شیرازم اما محل کارم یاسوج است در سیل ابتدای سال از شیراز به سمت یاسوج در حرکت بودم اما کوه ریزش و جاده مسدود شده بود و گفتند تا یک ماه این مشکل حل نمی‌شود اما با حرکت جهادی مسوولان استان، نمایندگان مجلس و شخص آقای احمدی استاندار با کار جهادی در کمتر از دو هفته این مشکل را رفع کردند و مردم به راحتی از این محور تردد کردند.

وی با اشاره به حساسیت استاندار سابق استان در برخورد با مفاسد گفت: امروز شخص بزرگواری از ایل و تبار لر فرق نمی‌کند از ایلام، فارس، خوزستان یا کهگیلویه و بویراحمد باشد در این استان به خدمت مشغول می‌شود.

وی عنوان کرد: از طرف خودم و شورای قضایی با تمام قامت در کنار استاندار جدید برای راهبرد و پیشبرد استان کمک می‌کنیم در زمان آقای احمدی آنچه اختیارم بود برای احمدی کوتاهی نکردیم.

مزارعی تصریح کرد: امروز حرکت جهادی انقلابی در چله انقلاب با حضور آقای کلانتری را شروع می‌کنیم و اعضای شورای تامین همدل‌ترین اعضای را در استان خواهید دید قول می‌دهم در تمام ابعاد خاصه خدمت به مردم در کنار نماینده دولت در استان باشیم.

مزارعی خطاب به کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان مستحق بهترین خدمت هستند، مردم این استان قدرشناس هستند و اگر کسی به آنها خدمت کند همراهی و جانثاری می‌کنند.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد به مقوله‌های بستر حیات جامعه اشاره کرد و گفت: تقویت نیروی امنیتی و انتظامی مد نظر استاندار جدید باشد و اگر می‌خواهید اقتصاد استان حرکت کند و سرمایه‌گذار وارد استان شود تجهیزات لازم را در اختیار نیروی انتظامی و سپاه و سایر دستگاه‌ها قرار دهید و به مقوله امنیت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

وی به مطلب دوم مد نظر استاندار جدید پرداخت و گفت: برای این مردم دلسوزی کنید و با مردم رفیق باشید.

مزارعی  به تفکر فراجناحی مدنظر نماینده ارشد دولت در استان اشاره کرد و افزود: تفکر فراجناحی یکی از اصولی‌ترین کارهایی است که در حوزه کاری یک مدیر باشد که شهادت می‌دهد احمدی در خدمتش به مردم فراجناحی عمل کرد در گذشته این روحیه فراجناحی بوده و در آینده نیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده دستگاه قضایی تا لحظه‌ای که در استان باشم برای خدمت به مردم در کنار همه مسوولان خواهم بود و ان شاالله با حضور استاندار جدید انتخابات آرام و بی سر و صدایی مجلس را داشته باشیم.

استاندار جدید انسانی فداکار، پرتلاش و مدیری خستگی ناپذیر است

معاون سیاسی وزیر کشور نیز گفت: به طور حتم کشور ما با اقتدار از تحریم ها بیرون خواهد امد وترامپ پشیمان خواهد شد.

جمال عرف با بیان اینکه مهمترین رخداد کشور امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی است افزود: ما باید در حوزه انتخابات قانون مداری را رعایت کنیم و امانتدار خوبی برای مردم باشیم و انتخاباتی سالم را در کشور برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور موظف است زیرساخت های لازم برا مهیا کند تا انتخاباتی با نشاط و سالم در کشور برگزار کند گفت: باید زمینه مشارکت و رقابت سالم به درستی در کشور ایجاد شود.

جمال عرف افزود: خدا را شکر فرایند جایگزین استاندار در کهگیلویه و بویراحمد با سرعت انجام گرفت که این نشان از تعامل میان مسئولان این استان است.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: آقای حسین کلانتری (استاندار جدید) انسانی فداکار، پرکار، پرتلاش و مدیری خستگی ناپذیر است و امیداریم در این پست موفق باشد و بتواند از این فرصت به خوبی استفاده کند.

عرف افزود: از طرف وزیر کشور از زحمات آقای علی محمد احمدی تشکر میکنم چرا که وی انسانی مخلص و کاربلد است که در این استان کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشت

آمده ام تا با تمام توان به مردم این خطه خدمت کنم

حسین کلانتری در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های بی نظیر استان در حوزه گردشگری، منابع طبیعی، مکان‌های تفریحی، شیلات اشاره کرد و گفت: من نه نیروی پیش بینی کردم که با خودم بیارم، با همین تیم کار مدیریتی کار می‌کنیم، و ممکن است در مسیر مدیری بگوید نمی‌توانم با این سرعتی که شما پیش می‌روید، من همگام باشم و خودش کنار برود. و شاید با همین مدیران کار کنیم و شاید هم لازم باشد که نیروی تازه نفس را جایگزین کنیم.

حسین کلانتری با گرامیداشت یاد حضرت امام (ره) و همه شهیدان راه اسلام و دفاع مقدس گفت:همچنین یاد و خاطره آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در استان که اعلامیه های امام را در خطه جنوب توزیع می کرد و نقش ارزشمندی در به ثمر نشستن انقلاب داشتند را گرامی می داریم.

وی افزود: از زمانی که سوم ابتدایی خادم هیات های مذهبی امام حسین(ع) بودم و برای رشد به هیچ شخصیتی وابسته نبودم و نخواهم بود.

کلانتری با بیان اینکه چندین پست به من سفارش شد گفت: من سرباز جمهوری اسلامی ایران هستم و هر جا که نیاز باشد خدمت می کنم و در خدمت به مردم کوتاهی نمی کنم.

استاندار جدید با اشاره به اینکه کمیته های بررسی در خصوص طرح ها تشکیل می دهم تا بتوانیم روند توسعه طرح های موجود در استان را افزایش دهیم گفت: با همین تیم مدیریتی به فعالیت خود ادامه می دهیم.

وی با بیان اینکه این استان از ظرفیت ها و منابع ارزشمندی برخوردار است گفت: ۵ درصد منابع طبیعی کشور، بیش از ۲ هزار اثر تاریخی و طبیعی و بیشترین منابع آبی جنوب غرب کشور از جمله ظرفیت های این استان است .

کلانتری افزود: احزاب شناسنامه دار باید فعالیت خود را ادامه دهند البته باید نگاه توسعه ای برای استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمده ام تا با تمام توان به مردم این خطه خدمت کنم اضافه کرد: با هم دیگر و در کنار همدیگر می توانیم به توسعه ی استان کمک کنیم چون منابع، امکانات و پشتوانه های لازم را داریم.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه این مسئولیت ها را به ما واگذار نکردند تا به ایل و تبار خود رسیدگی کنیم گفت: این مسئولیت ها نوعی امتحان است و باید برای رضای خدا و خشنودی خلق با تمام توان کارکنیم .

وی با بیان اینکه باید با همدیگر نقاط قوت وضعف را شناسایی کنیم اضافه کرد: به حضور زنان و جوانان در عرصه های مدیریتی نیاز است و حتما از این مهم استفاده خواهم کرد.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بنده با تأیید هیئت دولت و رئیس جمهور آماده‌ام. من آدم و نیروی جمهوری اسلامی هستم نه کس دیگری. و قول می‌دهم تا آخرین نفس بدوم و با تمام توان و امکانات و ظرفیت بسیار بالای کار بکنم و قول نمی‌دهم که این و آن را بکنم، بلکه با تمام توان کار می‌کنم.

این سومین مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم است که یکی از آن‌ها بومی استان و دو نفر دیگر اهل استان ایلام هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی