تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 ژوئن 2019 - 20:05
کد خبر : 12505

بازدیدمعاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان و مدیرآموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از حوزه امتحانی هنرستان کشاورزی

بازدیدمعاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان و مدیرآموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از حوزه امتحانی هنرستان کشاورزی

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش به همراه رئیس اداره فنی و حرفه ای آموزش وپرورش استان و مدیر و معاون آموزشی آموزش وپرورش شهرستان به منظور نظارت بر روند اجرای امتحانات از حوزه امتحانی هنرستان کشاوزی حضرت آیت الله ملک حسینی بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش به همراه رئیس اداره فنی و حرفه ای آموزش وپرورش استان و مدیر و معاون آموزشی آموزش وپرورش شهرستان به منظور نظارت بر روند اجرای امتحانات از حوزه امتحانی هنرستان کشاوزی حضرت آیت الله ملک حسینی بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، ایوب رضایی در این بازدید ضمن تشکر از کلیه عوامل برگزاری امتحانات، روند برگزاری امتحانات در این هنرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

علی حسن زاده مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید با قدردانی از عوامل برگزاری امتحانات، گفت: با زمینه سازی خوب و تمهید مقدمات لازم توسط همکاران در ستاد امتحانات شهرستان شاهد برگزاری مطلوب امتحانات پایانی دانش آموزان عزیز هستیم.
سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی در این بازید ضمن ارائه گزارشی از برگزاری امتحانات پایانی این هنرستان گفت: تمام تلاش من و همکارانم این است که امتحانات در کمال آرامش برگزار شود و دانش آموزان بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی در جلسات امتحان حضور یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی