تاریخ انتشار : شنبه 1 ژوئن 2019 - 15:52
کد خبر : 12488

رسانه ملی است باید همیشه بدرخشد/ وامصیبتا از خوشحالی‌ها و ناراحتی‌های سیاسی

رسانه ملی است باید همیشه بدرخشد/ وامصیبتا از خوشحالی‌ها و ناراحتی‌های سیاسی

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی گفت: خدمت‌های صدا و سیما را هیچکس نباید فراموش کند برای اینکه رسانه ملی است و باید همیشه بدرخشد و خدای نکرده از دایره اخلاق خارج نشود، دلسوزانه نصایحی عرض کردم.

آفتاب دنا : نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری انتقاد از رسانه ملی را ناشی از خیرخواهی دانست و گفت: این به منزله نادیده گرفتن خدمتهای این رسانه نیست.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری انتقاد از رسانه ملی را ناشی از خیرخواهی دانست و گفت: این به منزله نادیده گرفتن خدمتهای این رسانه نیست.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پاسخ به این سوال که گلایه شما از صدا و سیما در بحث پوشش گسترده قتل همسر شهردار اسبق، موجب خوشحالی مخالفان این رسانه شده است، گفت: هر کس؛ کسی یا مجموعه ای را بر مبنای وظیفه شرعی و دینی نصیحت می کند و یا انتقاد می کند حتما از سر دلسوزی و خیرخواهی است توهین و هتاکی بد است اما نقد و انتقاد موجب اصلاح می‌شود.

وی بیان کرد: خدمت‌های صدا و سیما را هیچکس نباید فراموش کند برای اینکه رسانه ملی است و باید همیشه بدرخشد و خدای نکرده از دایره اخلاق خارج نشود، دلسوزانه نصایحی عرض کردم.

ملک حسینی ادامه داد: عرایض گویا و روشن بود و مسئله ای شرعی بیان شد نه بحث سیاسی بنده از برداشتهای متناقص در این خصوص متعجب شدم باید تاسف بخورم که برخی خوشحالی‌ها و ناراحتی ها از این سخنان سیاسی است و وامصیبت از این ناراحتی ها و خوشحالی های سیاسی و خدا کند روزی همه ما منصفانه رضا و غضبمان بر پایه حق باشد و خدا من و مثل من را اصلاح کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی