تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 23:30
کد خبر : 1248

کهگیلویه وبویراحمد سومین استان کشوردر زمینه درآمد زایی تلفن همراه

کهگیلویه وبویراحمد سومین استان  کشوردر زمینه درآمد زایی  تلفن همراه

نسیم دنا- مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ هزار مشترک جی اف ام و تلفن ثابت و بیش از ۵۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در این استان وجود دارد. عبدالحسین افتخاری در مراسم اهدا جایزه ۱۰۰میلیون تومانی به برنده خوش‌شان همراه اول در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه درآمد یک خط

نسیم دنا- مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ هزار مشترک جی اف ام و تلفن ثابت و بیش از ۵۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در این استان وجود دارد.

9172

عبدالحسین افتخاری در مراسم اهدا جایزه ۱۰۰میلیون تومانی به برنده خوش‌شان همراه اول در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه درآمد یک خط تلفن همراه سومین استان در کشور هستیم دلیل آن به چانه‌زنی و یا وضعیت مالی خوب مردم این استان برمی‌گردد و این مقام بعد از استانهای بندرعباس و بوشهر است.

وی اظهارکرد: به تازگی معاونت تجاری راه‌اندازی کردیم که سرلوحه کار آن مشتری‌مداری و ارائه خدمات مورد نیاز مردم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ظرفیت تلفن همراه این استان ۶۰۰ هزار شماره است که پوشش خوب و مناسبی در سطح استان داریم و در حال حاضر نقطه کوری برای تلفن همراه در استان نداریم البته ممکن است برخی بگویند کیفیت تلفن همراه خوب نیست و این مشکل به حفاری‌ها برمی‌گردد که نارضایتی عده‌ای را به دنبال دارد.

افتخاری تصریح کرد: بستر و زمینه دیتا در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده و پهنا و باند مورد نظر را در نظر گرفته‌ایم چراکه دیتا و اینترنیت لازمه زندگی است و امیدواریم و به خوبی از آن استفاد شود.

وی ادامه داد: به همت همکاران مخابرات استان در ارزیابی کشوری از رتبه ۲۸ به ۲۰ ارتقا پیدا کرده‌ایم که این ارتقاء در چهار ماه گذشته با همکاری همکاران بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در بعد کیفیت تلفن همراه همواره در کشور جزء رتبه‌های آخر بودیم اما طی چند ماه گذشته رتبه اول کشور به لحاظ کیفیت تلفن همراه را داشته‌ایم و در سطح کل کشور رتبه سه تا پنچ کشور متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش  نسیم دنا در پایان این مراسم در یاسوج با حضور مسئولان استانی جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی همراه اول مسلم اردشیر مقدم از استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک فقره چک به وی اعطاء شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی