تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 می 2019 - 17:22
کد خبر : 12464

دعوت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

آفتاب دنا : روح الله شاهینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با صدور بیانیه ای، از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

آفتاب دنا : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمدبا صدور بیانیه ای، از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن این بیانه که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است شرح است.

«در روز قدس، ملت ما به یاد آینده می‌افتد و همت در خود ذخیره‌ می‌کند و به حرکت در می‌آید و راه را به سوی آینده باز می‌کند. «  مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز امید به آینده است، روز اسلام و امید به وعده الهی است، روز تحقق پیروزی حق بر باطل و نصرت ستم دیدگان بر ستمگران، روزی که امت اسلام، در لبیک به ندای بنیانگذار کبیر و رهبر فرزانه انقلاب، وحدت، همدلی و همصدایی خود در دفاع از قبله نخست مسلمین و ملت شجاع اما مظلوم فلسطین را یک صدا فریاد زده و ندای آزادی خواهی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

روز قدس، فرصت مغتنم یادآوری فتنه انگیزی های استکبار جهانی است و زنهار به در خواب ماندگان و غفلت‌زدگان، که اهمال در برابر پلیدی های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، این دشمن شریر بشریت را در پیگیری مطامع پلید و دست درازی های روز افزون خود، گستاخ تر می کند.

روز قدس، مجال لرزه افتادن بر پیکر رو به موت سوداگران قرن و ریشخندی است بر خیال خام رئیس جمهور قانون شکن ایالات متحده و فرزند نامشروع و خلف ناصالحش، در تغییر هویت و جدایی قدس شریف از پیکر اسلام است

لذا در گرامیداشت این روز ارزشمند و این مجال گرانقدر، از عموم شما مردم مومن، روزه دار و خداجوی شهرستان بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران سرفراز، آزادگان استوار، جوانان غیور، بانوان گرانقدر، فرهنگیان دلسوز، نخبگان، دانشجویان، دانش آموزان، بسیجیان، کسبه، بازاریان، مدیران و مسئولین، دعوت به عمل می‌آید تا در لبیک به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و با حضور حماسی خود در راهپیمایی پر شکوه روز قدس، جلوه‌های دیگری از وحدت و یکپارچگی خود را در برابر انزار جهانیان متجلی ساخته و دیگر بار، دشمنان این آب و خاک و اسلام عزیز را از پیگیری خیالات خام اندیشانه و آمال پلید خود مایوس نماییم.

روح الله شاهینی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی