تاریخ انتشار : یکشنبه 26 می 2019 - 9:23
کد خبر : 12427

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

آفتاب دنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد در حکمی معاون بازرگانی داخلی این سازمان را منصوب کرد.

آفتاب دنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  کهگیلویه وبویراحمد در حکمی معاون بازرگانی داخلی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، داریوش دیودیده در حکمی سید کرامت اله ارجمند را به عنوان معاون بازرگانی داخلی این سازمان منصوب کرد. پیش از این سالار حسین پور این مسئولیت را بر عهده داشت. گفته می شود حسین پور  برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در تهران دو بار از این سمت استعفا داده بود که بالاخره دیودیده با این استعفا موافقت کرد.

ارجمند دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت و از نیروهای اصلاح طلب است که خانواده وی از حامیان و نزدیکان سیدباقر موسوی می باشند.

دیودیده همچنین در حکمی دیگر، حمید جهانبین را به عنوان رئیس امور اداری این سازمان منصوب کرد. جهانبین از نیروهای نزدیک به سیدباقرموسوی است که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲  و ۹۶ از حامیان دکتر روحانی بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خود از نیروهای سیاسی اصلاح طلب و مسئول حزب اسلامی کار که از احزاب اصلاح طلب کشور است بوده که خود و حزب متبوعش در انتخابات مجلس گذشته از زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا حمایت کردند و اکنون صدور این احکام را می توان نشانه ای از بازگشت دیودیده با خواستگاه اصلی خود دانست.

بسیاری از منتقدان دیودیده با فراموش کردن وضعیت این حوزه در سطح کلان کشور، وی را مقصر می دانند در حالی که این استان نیز بخشی از کشور بوده و مشکلات کشور طبعا در این استان نیز وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی