تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 می 2019 - 23:54
کد خبر : 12320

عضو مجمع عالی مدرسین حوزه علمیه قم مهمان مردم استان در ماه ضیافت الهی

عضو مجمع عالی مدرسین حوزه علمیه قم مهمان مردم استان در ماه ضیافت الهی

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد گفت: این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم و مفسر قرآن کریم که اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد در برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان در استان از ۱۷ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک ضیافت الهی شرکت خواهد کرد.

آفتاب دنا : معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از سفر آیت الله مصطفی ابراهیمی عضو مجمع عالی جامع مدرسین حوزه علمیه قم به استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد با اعلام این خبر گفت: این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم و مفسر قرآن کریم که اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد در برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان در استان از ۱۷ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک  ضیافت الهی شرکت خواهد کرد.

وی بیان تفسیر در جمع کارکنان استان کهگیلویه وبویراحمد در ساعت ۷/۵صبح، حضور در زندان مرکزی یاسوج و بیان تفسیر و درس اخلاق در ساعت ۱۲ ،حضور در حسینیه ثارالله و بیان تفسیر و پخش بصورت زنده از سیمای استان در ساعت ۱۷:۳۰  را بخشی از برنامه های این استاد حوزه علمیه قم در استان  عنوان کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: آیت الله مصطفی ابراهیمی عضو مجمع عالی جامع مدرسین حوزه علمیه قم دهه دوم در مسجد امام حسین شهر یاسوج ، بیان تفسیر و سخنرانی در شب های قدر و دهه سوم در سازمان جهاد کشاورزی ساعت ۱۳ الی ۱۴ حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی