تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 می 2019 - 22:17
کد خبر : 12317

رئیس هیئت اسکواش استان مشخص شد.

رئیس هیئت اسکواش استان مشخص شد.

آفتاب دنا:مجمع انتخابات هیئت اسکواش استان با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور برگزار شد.

آفتاب دنا:مجمع انتخابات هیئت اسکواش استان با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مجمع انتخابات هیئت اسکواش استان کهگیلویه وبویراحمد عصر روز سه شنبه با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع بعد از رأی گیری از مجموع ۱۵رأی آذر صفایی نیا با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.

در این نشست رئیس فدراسیون اسکواش کشورگفت:۲۱تفاهم نامه عملیاتی با سازمان ها وارگان ها در ستاد داریم که استان ها  براساس این تفاهم نامه می توانند از زیرساختها ،مشارکت ها،وبرنامه های مشترک استفاده کنند.

مسعود سلیمانی با اشاره به  اینکه  استعدادیابی  یکی ازهدف های مهم فدراسیون است  اظهار کرد::در صورت داشتن فعالیت در رشته  اسکواش یکی از مربی های جهانی رابرای آموزش و استعدادپروری در این استان می فرستیم .

وی همچنین افزود:  در رشته اسکواش ۴۰۰۰نفر سازمان یافته و۱۵هزار نفردر کشور فعاایت می کنند که از این تعداد ۶۰درصدخانم ها و ۴۰درصدرا  آقایان تشکیل می دهند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:حال و روز ورزش استان به طور مطلوب پیگیری می شود و ابتدایی ترین موضوع هم مورد توجه قرارمی گیرد.

علوی عنوان کرد:تلاش میکنیم تدابیر لازم و طرح استعداد یابی را برای رشته ی اسکواش ایجاد کنیم.

درادامه این نشست ،رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:اسکواش در استان  نوظهور است و امیدواریم بتوانیم در این رشته بهنرین نتیجه ها را کسب کنیم.

آذر صفایی نیا گفت:برای شروع اسکواش به احداث فضاهای ورزشی و مربیان توانمند و علاقمند در این رشته وا ستفاده از ظرفیت های فدراسیون نیازمندیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی