تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 آوریل 2019 - 23:17
کد خبر : 12171

با تعامل با مجموعه مدیران و خیران به فکر توسعه فضاهای آموزشی باشید

با تعامل با مجموعه مدیران و خیران به فکر توسعه فضاهای آموزشی باشید

آفتاب دنا : نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مدیر و برخی از کارکنان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ضروری است با تعامل مطلوب با مجموعه مدیران و خیران و همچنین استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان در مجلس به فکر توسعه فضاهای آموزشی باشید. آیت الله

آفتاب دنا : نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مدیر و برخی از کارکنان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ضروری است با تعامل مطلوب با مجموعه مدیران و خیران و همچنین استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان در مجلس به فکر توسعه فضاهای آموزشی باشید.

آیت الله ملک حسینی خواستار رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در برخی مناطق از جمله حاشیه شهر یاسوج شد و افزود: عملکرد مجموعه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکنون رضایت بخش بوده است و امیدوارم سرعت فعالیت‌ها در این اداره بیش از پیش شود.

ملک حسینی ابراز کرد:  عطر و بوی امر مدرسه سازی برای همیشه در جامعه استشمام می‎شود و قبل از آن دارای اجری اخروی است.

وی با بیان اینکه خداوند معرفت را در درون انسان‎هایی که دوستدار آن‌هاست قرار می‎دهد، ابراز کرد: خیر و برکت ناشی از مدرسه‎سازی برای همیشه باقی خواهد ماند و در ساخت و ساز مدارس باید تمام مناطق نیازمند مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر کسی در حد توان و به سهم خود می‎تواند در این اقدام ارزشمند مدرسه سازی سهیم شود و همه باید در حفظ و نگهداری  فضاهای آموزشی، جلوگیری از هدر رفت و سرمایه‌ها فعال و کوشا باشیم.

ملک حسینی با تأکید بر اینکه هیچ کاری ارزشمندتر از گام برداشتن در مسیر علم نیست، تصریح کرد: تمام انسا‎ن‌ها روزی از این دنیای گذرا خواهند رفت حال اگر انسان عملکرد مناسبی داشته باشد در روز قیامت همچون دانه‎ای به بار خواهد نشست.

وی در پایان گفت: سعی کنیم در انجام کارهایمان عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و میزان احترام افراد را حفظ کنیم.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیازمند حمایت خیران است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه احداث فضاهای اموزشی در استان با بالاترین ضریب امنیتی و ظرافت کاری صورت می‌گیرد، بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیازمند حمایت خیران است.

پیروز کرمی خاطرنشان کرد: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خردادماه امسال به صورت باشکوه و با حضور خیران و مسئولان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی