تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 آوریل 2019 - 19:00
کد خبر : 12151

نمره قبولی مدیرکل بهزیستی و رضایت استاندار

نمره قبولی مدیرکل بهزیستی و رضایت استاندار

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آیت افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلیویه وبویراحمد در راستای تحقق شعار رونق تولید با علی محمد احمدی، استاندار دیدار و گفتگو کرد.

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توانمندسازی جامعه هدف اولویت بهزیستی باشد، گفت: آموزش باید در دستور کار مسئولان این نهاد باشد و تاکنون عملکرد بهزیستی در این راستا مطلوب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آیت افشار مهر مدیرکل بهزیستی  استان کهگیلیویه وبویراحمد در راستای تحقق شعار رونق تولید با علی محمد احمدی، استاندار دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، مدیرکل بهزیستی استان ضمن تشریح وظایف بهزیستی، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در سال گذشته وبرنامه های پیش رو ارائه کرد.

وی به سیل اخیر اشاره کرد وگفت: هماهنگی های لازم جهت پرداخت خسارات حادثه سیل اخیر به مددجویان انجام شده است.

افشار مهر خاطرنشان کرد: براساس شاخص هایی که از سوی سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده تا کنون زمینه اشتغال تعدادی از مددجویان فراهم شده است.

وی افزود: البته ما نه تنها براساس معیارهای سازمان گام برمی داریم بلکه با توجه به بافت اجتماعی استان و در راستای خدمات دهی مطلوب تر به این قشر برنامه های پیشنهادی به سازمان ارائه شده و در صورت تایید مرکز در استان عملیاتی می شود.

مدیرکل بهزیستی  استان کهگیلیویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون در تمامی شاخص های اختصاصی کشوری موفق به کسب امتیاز مطلوب شده ایم، عنوان کرد: در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار، مسکن مددجویان و توجه به آسیب های اجتماعی پیروی از سیاست سازمان در اولویت کاری ما قرار دارد و برنامه های نو در این خصوص پیش بینی و اجرایی می شود.

افشار مهر اظهار داشت: از ایده های خلاقانه و طرح های علمی و پژوهشی دانشجویان جهت خدمات دهی مطلوب تر، توانمندسازی جامعه هدف و کاهش آسیب های اجتماعی استقبال می شود.

بهزیستی در راستای مهارت آموزی جامعه هدف اقدام کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل بهزیستی، به نقش موثر و کلیدی بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: این نهاد با تکیه بر نیروی مردمی و ظرفیت بسیج و سمن ها می تواند در توانمندسازی جامعه هدف موفق تر عمل کند.

وی عنوان کرد: مدیران باید برنامه محور باشند زیرا معتقدیم اگر سازمانی برنامه نداشته باشد دچار روزمرگی شده و در رسیدن به اهداف و چشم انداز خود دور خواهد ماند.

احمدی تاکید کرد: رمز مدیریت موفق همراهی و همدلی با مردم است و می طلبد مدیریت بهزیستی استان در راستای مهارت آموزی جامعه هدف اقدام کند.

پاسخگویی به مطالبات جامعه هدف اولویت کاری کارکنان بهزیستی باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه خطاب به مدیرکل بهزیستی استان گفت: زمینه حضور فعال معلولان در جامعه را فراهم و نگرش مردم نسبت به برخی از ناتوانی های این افراد را تغییر داده تا این قشر با اعتماد بیشتری به زندگی عادی خود بپردازند.

احمدی تصریح کرد: ضوابط مناسب سازی ساخت و سازهای شهری از سوی بهزیستی به عنوان متولی جامعه معلولان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی در خصوص پرداخت خسارت به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: پاسخگویی با سعه صدر به مطالبات جامعه هدف در اولویت کاری کارکنان بهزیستی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی