تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آوریل 2019 - 22:25
کد خبر : 12132

رئیس هیئت بسکتبال استان مشخص شد

رئیس هیئت بسکتبال استان مشخص شد

آفتاب دنا: مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال کشور برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، عصر روز چهارشنبه  مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئول کمیته استان ها و مدیر کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این مجمع بعد از

آفتاب دنا: مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، عصر روز چهارشنبه  مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئول کمیته استان ها و مدیر کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مجمع بعد از رأی گیری از مجموع ۱۸ رأی حشمت الله اقبال پناه ۱۳ رأی کسب کرد وبه عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.

در حاشیه این نشست رامین طباطبایی گفت :این استان درزمینه بسکتبال برخوردار است و تلا ش می کنیم این استان را به عنوان یکی از استان های هدف برای استعداد یابی دراین رشته  قرار دهیم .

رئیس فدراسیون بسکتبال کشور اظهار کرد: این استان جزء منطقه هشت است که با چهار استان دیگر که ورزشکاران آنها وضعیت فیزیکی خوبی دارند برنامه های خاصی را در نظر داریم.

وی همچنین با اشاره به جذب توانایی مالی برای استعداد یابی و حضور حداکثری  تیم های پایه و کشوری افزود: امیدواریم با همکاری مدیر کل ورزش و جوانان و توانایی رئیس هیئت بسکتبال در استان برای توسعه بسکتبال همگانی و قهرمانی استفاده کنیم .

احمدی طباطبایی عنوان کرد:حضور قهرمان های استان در رشته بسکتبال در مسابقات باعث پیشرفت و شکوفایی در استان خواهد شد.

وی بیان کرد:تمام تلاش فدراسیون بسکتبال این است که  بتواند بدون  دغدغه  تیم های پایه خود را به مسابقات اعزام کند.

وی در ادامه گفت: از موضوعات با اهمیت ، داشتن خانه بسکتبال است  که با هماهنگی هایی که با مدیر کل ورزش وجوانان در استان صورت گرفت بتوانیم سالن اختصاصی بسکتبال را در اختیار هیئت بسکتبال قرار دهیم .

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی