تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آوریل 2019 - 21:49
کد خبر : 12127

نقش مهم دستگاهای دولتی در زمینه تخریب اراضی و زمین خواری

نقش مهم دستگاهای دولتی در زمینه تخریب اراضی و زمین خواری

آفتاب دنا:دبیر کارگروه مبارزه با زمین خواری  کهگیلویه و بویراحمد ازبیشترین نقش تسهیل زمین خواری توسط دستگاهای دولتی دراستان  خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید حسن کاظمی ظهر روز سه شنبه در نشست کار گروه مبارزه با زمین خواری با اشاره به بارش باران در۵ فروردین در استان گفت: این بارش ها رحمت

آفتاب دنا:دبیر کارگروه مبارزه با زمین خواری  کهگیلویه و بویراحمد ازبیشترین نقش تسهیل زمین خواری توسط دستگاهای دولتی دراستان  خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید حسن کاظمی ظهر روز سه شنبه در نشست کار گروه مبارزه با زمین خواری با اشاره به بارش باران در۵ فروردین در استان گفت: این بارش ها رحمت الهی بود که کشور ما متنعم شد وبا توجه به خشکسالی های اخیر امسال سال خوب و پر بارشی را در استان شاهد هستیم .

دبیر کار گروه مبارزه با زمین خواری  افزود: در بحث ساخت و سازیی که در بستر رودخانه ها صورت گرفت اگر قانون سر لوحه کار کار ما بود هیچ مشکلی نداشتیم و آقایان به راحتی چشم پوشی کردند و مشکلاتی برای مردم و مسؤلین به وجود آمد.

وی همچنین عنوان کرد:بارها ما عنوان کردیم به ساخت وسازهای غیر مجاز انشعاب ندهید منطقه پرکدان یکی از مواردی است که خسارت دیدیم  ومتأسفانه شاهد ساخت وسازهای غیر مجاز بودیم که هم  در حریم رودخانه هم خارج از طرح هادی ساخته شده بود ئ و شرکت های خدمات رسان به آنها خدمات ارائه دادند.

کاظمی در ادامه گفت: ازسال ۲۰۰۲تا ۲۰۰۱۹به هر جایی از  رودخانه بشارکه  تجاوز کردیم و نتوانستیم صیانت بکنیم رودخانه  در بارش های اخیر انتقام خود  از متعرضین را گرفت.

وی  به تخریب  اراضی ملی توسط  سود جویان اشاره کرد و گفت:تل سیاه سی سخت به دلیل پوشش فراوان درختان به این نام معروف بود  اما با ساخت و سازهای صورت گرفته این منطقه تخریب شده است .

دبیر کارگروه مبارزه با زمین خواری با اشاره به بلوار رجاء در یاسوج بیان کرد:بخشی از خیابان بستر رودخانه بشار هست ومتأسفانه در سنوات قبل شهرداری اقدام به آسفالت این خیابان کرده و هنوز برخوردی صورت نگرفته است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی