تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 13:51
کد خبر : 1209

فتنه‌گران می‌دانند پایگاهی در بین مردم ندارند

فتنه‌گران می‌دانند پایگاهی در بین مردم ندارند

ستار هدایتخواه در پاسخ به برخی رفت و آمدهای شبانه و دور از چشم مردم، در استان‌ها اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران تنها به یک دلیل شبانه در استان‌ها تردد می‌کنند و دلیل آن هم ترس از مردم است.

 

به گزارش نسیم دنا  به نقل از خبرگزاری فارس ستار هدایتخواه  در پاسخ به برخی رفت و آمدهای شبانه و دور از چشم مردم، در استان‌ها اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران تنها به یک دلیل شبانه در استان‌ها تردد می‌کنند و دلیل آن هم ترس از مردم است.

127852

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت:نام‌ بردن از گروه‌های فشار را برای رد گم ‌کردن توسط این افراد دانست و گفت: اینها اگر جرأت دارند در مقابل مردم ظاهر شوند تا از رفتار مردم با اصحاب فتنه با خبر شوند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس تصریح کرد: اینها اگر از مردم دم می‌زنند چرا پنهانی آمد و رفت می‌کنند، پس معلوم است که از مردم می‌ترسند، زیرا می‌دانند پایگاهی در بین مردم ندارند و به همین خاطر مورد نفرت مردم هستند.

وی افزود: این‌ها در محافل خاص حضور پیدا می‌کنند، زیرا مردم اجازه نمی‌دهند در محافل عمومی حضور پیدا کنند و در مقابل‌ آنها عکس‌العمل نشان خواهند داد.

هدایتخواه خاطرنشان کرد: اینها به آرمان‌های مردم خیانت کرده‌اند و در رفت و آمدها تنها به دنبال منافع خود هستند و بر اساس ملاک‌های عقلی و شرعی حرکت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال اگر اینها خود را در هفت دریا هم که بشویند آلوده هستند، مگر اینکه در محضر مردم توبه کرده و جبران کنند از خیانت‌هایی را که به مردم و نظام و کشور کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی