تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آوریل 2019 - 0:22
کد خبر : 12061

نمایش فیلم با مفاهیم انقلابی و دینی برای دانش‌آموزان هنرستان کشاورزی با همکاری حوزه هنری استان

نمایش فیلم با مفاهیم انقلابی و دینی برای دانش‌آموزان هنرستان کشاورزی با همکاری حوزه هنری استان

به گزارش آفتاب دنا ، در آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی و با همکاری حوزه هنری فیلم‌هایی با مفاهیم انقلابی و دینی برای دانش‌آموزان هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی نمایش داده شد‌.

آفتاب دنا : مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی گفت: حوزه هنری استان با تولید آثار فاخر هنری با مضامین دینی و انقلابی فعالیتهای خوبی در سالهای گذشته داشته است.

به گزارش آفتاب دنا ، در آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی و با همکاری حوزه هنری فیلم‌هایی با مفاهیم  انقلابی و دینی برای دانش‌آموزان هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی  نمایش داده شد‌.

اکبر آیین مسوول واحد نمایش حوزه هنری در جمع دانش آموزان هنرستان  کشاورزی  با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: این هفته فرصتی است تا دانش آموزان با  مقوله هنر آشنا شوند.

وی گفت: حوزه هنری به کسانی که ذوق  هنری دارند آموزش‌های  لازم را ارائه  می‌دهد و از آنها  حمایت می‌کند.

در ادامه مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با تقدیر و تشکر از متولیان  حوزه هنری استان جهت  توجه  به استعدادهای  هنری گفت: نمایش آثار  هنری  برای دانش آموزان  می‌تواند آنها را با مقوله‌های مختلف  اجتماعی  آشنا کند

سید ولی موسوی افزود: حوزه هنری استان با تولید آثار فاخر هنری با مضامین  دینی و انقلابی فعالیتهای خوبی  در سالهای گذشته  داشته  است  که شایسته تقدیر است.

به گزارش آفتاب دنا،  فیلم‌های بلوتوث به کارگردانی هومن سیدی، مهتک. دا. پایی که جاماند به کارگردانی سعید کریمی، همسنگری به کارگردانی جواد هادی اصل
برای دانش آموزان به نمایش درآمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی