تاریخ انتشار : شنبه 31 می 2014 - 23:25
کد خبر : 1199

کلنگ زنی چهار پروژه عمران شهری در یاسوج

کلنگ زنی چهار پروژه عمران شهری در یاسوج

دکتر جاوید گفت: پارک ولایت در حاشیه رودخانه بشار یاسوج به مساحت ۱۵هکتار یکی از طرح های مهم عمران شهری است که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ از سوی استاندار به این طرح بزرگ اختصاص یافته است.

  نسیم دنا -با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد ، معاون عمرانی استانداری، نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی ،شهردار یاسوج و اعضای شورای این شهر مراسم کلنگ زنی چهار پروژه عمران شهری در یاسوج به زمین زده شد.

شهردار یاسوج دراین مراسم گفت: این چهار پروژه عمران شهری با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان در یاسوج کلنگ‌زنی می شود.

دکتر محمد علی جاوید افزود: پارک ولایت، فاز دوم پارک غدیر، پل شماره ۳ بشار و جاده برگشت آبشار یاسوج از جمله این پروژه ها بود.

جاوید اظهار داشت: فاز دوم پارک غدیر با اعتبار یک میلیارد تومان یکی دیگر از طرح های کلنگ زنی بود که ظرف شش ماه آینده می بایست به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: با تکمیل این دو پروژه مهم ۲۸هکتار به فضای سبز یاسوج اضافه می‌شود.

شهردار یاسوج بیان داشت: جاده برگشت آبشار یاسوج با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های کلنگ زنی بود که با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی در جاده آبشار نیز برطرف می‌شود.

جاوید گفت: آغاز مجدد عملیات اجرای پل شماره ۳ بشار با اعتبار چهار میلیارد تومان که از دیگر پروژه ها بوده که در تسهیل، روانسازی و کاهش ترافیک شهر یاسوج بسیار موثر است.

ورودی های شهر یاسوج نامناسب است

استاندار استان نیز در مراسم کلنگ زنی پارک ولایت در تپه استانداری گفت: این پارک و ساخت آن و تغییر وضعیتی که دارد از اولویت‌های مسئولین در توریع اعتبارات ماده ۱۸۰ بوده است.

سید موسی خادمی افزود: تخریب این تپه در گذشته نگرانی های زیادی برای مردم ایجاد کرده بود که از سال گذشته به دنبال اجرای طرح جدید در این منطقه بودیم.

وی با بیان اینکه ورودی های شهر یاسوج، چهره ای زشت به این منطقه داده است، اظهار داشت: این ورودیها زیبنده شهر یاسوج به عنوان مرکز این استان نیست.

خادمی بر زیباسازی ورودیهای این شهر و دیگر شهرهای استان تاکید کرد.

یاسوج نیازمند اقدامات اساسی در زمینه عمران شهری است

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هم در این آیین با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج، گفت: این شهر نیازمند اقدامات اساسی در زمینه عمران شهری است.

غلام محمد زارعی افزود: همچنین لازم است نسبت به ایجاد و ساخت پل دسترسی به بیمارستان امام سجاد و همچنین پل شرف‌آباد بر روی رود بشار اقدام کرد.

وی بیان کرد: با ساخت پل بر روی رود بشار در منطقه شرف‌آباد بار ترافیکی زیادی از روی دوش شهر یاسوج برداشته می‌شود.

زارعی همچنین در خصوص اعتبارات ماده ۱۸۰ و طرح آن در مجلس و اجرای آن توسط دولت، گفت: اعتبارات ماده ۱۸۰ با هدف توازن در توسعه منطقه‌ای به مناطق کمتر برخوردار تعلق می‌گیرد.

وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس برای دستیابی به این اعتبارات از خود تلاش زیادی به خرج دادند و دولت نیز در این راه مجلس را یاری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی