تاریخ انتشار : جمعه 29 مارس 2019 - 22:46
کد خبر : 11832

بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) روستای مهریان پذیرای زائران نوروزی

بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) روستای مهریان پذیرای زائران نوروزی

آفتاب دنا :مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) در مهریان شهرستان بویراحمد پذیرای زائران نوروزی است.

آفتاب دنا :مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) در مهریان شهرستان بویراحمد پذیرای زائران نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید نورالله جنتی پور در حاشیه بازدید از بقعه متبرکه امامزاده حسن (ع) شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفت : این بارگاه مطهر در طول سال و به ویژه در ایام نوروز پذیرای زائران و گردشگران زیادی از استان و اقصی نقاط کشور می باشد.

وی افزود : بارگاه مطهر امامزاده حسن(ع) که از اولاد و احفاد امام سجاد(ع) می باشد علاوه بر طرح آرامش بهاری در طول سال نیز میزبان برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی از جمله سوگواره یاس نبوی ، بصیرت عاشورایی و … می باشد.

سید نورالله جنتی پور استقبال مسافران و شهروندان در طرح آرامش بهاری  در نوروز امسال را  علی رغم شرایط نامساعد جوی چشمگیر  توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد توسعه ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به زائران عزیز در بقاع متبرکه درسطح استان باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش طرح آرامش بهاری را یکی از مهمترین طرحهای اوقاف و امور خیریه عنوان کرد واظهار داشت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود از سال های اخیر طرح آرامش بهاری توسط سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شد که هرساله با شکوه خاصی در حال برگزاری است.

وی به برنامه های طرح آرامش بهاری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه های معرفت شامل غرفه هایی برای کودکان و نوجوانان، مشاوره های مختلف در زمینه خانواده، تربیت فرزند، پاسخگویی به مسائل شرعی از آن جمله است.

جنتی پور افزود: در بازدید های مکرر از طرح آرامش بهاری در بفاع متبرکه روند اجرایی این طرح و نحوه اسکان زائرین در آستان مقدس امام زادگان مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، فعالیت مبلغان در خیمه های معرفت دینی برپا شده در آستان مقدس امام زادگان  را مطلوب ارزیابی کرد .

شایان ذکر است مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی این اداره کل از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در شهرستان بویراحمد بازدید نمودندو از نزدیک در جریان فعالیتهای این طرخ قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی