تاریخ انتشار : جمعه 29 مارس 2019 - 22:10
کد خبر : 11823

دیدار چهره به چهره مسئولان اوقاف و امور خیریه با مردم در طرح آرامش بهاری

دیدار چهره به چهره  مسئولان اوقاف و امور خیریه با مردم در طرح آرامش بهاری

آفتاب دنا : معاون فرهنگی اجتماعی و دبیر طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت:در طول اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری از همه بقاع متبرکه مجری طرح به شکل میدانی بازدید وضمن دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات احتمالی رفع می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،

آفتاب دنا : معاون فرهنگی اجتماعی و دبیر طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت:در طول اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری از همه بقاع متبرکه مجری طرح به شکل میدانی بازدید وضمن دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات احتمالی رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حجت السلام قاسم مومنی شاد که به همراه مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه از شش بقعه متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری  در سه شهرستان بهمیی کهگیلویه و چرام  در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ بازدید کرده بود گفت:  علی رغم شرایط نامساعد جوی و بارندگی اسقبال خوبی از بقاع متبرکه و طرح آرامش بهاری در ایام نوروز شده است که نشان از علاقه و اعتقاد مردم به امام زادگان و توجه مسائل دینی و فرهنگی است.

دبیر طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه این بازدید ها با هدف اجرای کیفی  طرح آرامش بهاری و خدمت رسانی بهتر به زائران انجام می شود گفت: در این بازدیدها  ضمن سرکشی سرکشی  و خسته نباشید به مبلغین طرح نوروزی آرامش بهاری و خادمین بقاع متبرکه از نزدیک و چهره به چهره با مردم  گفتگو می کنیم و مشکلات احتمالی را با هماهنگی با هیات امنا رفع خواهیم کرد.

فعالیتهای تبلیغی محیطی و پوشش رسانه ای طرح آرامش بهاری را ستودنی است

حجت السلام مومنی شاد با بیان اینکه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در۱۴ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می شود گفت: با توجه به شرایط خاص جوی اسکان زائران و ارائه خدمات در زائر سراها ی امامزادگان مورد تاکید قرار گرفته و با تمام امکانات در شرایط بارانی بقاع متبرکه آمادگی اسکان دهی مسافران در طول ایام نوروز و دیگر ایام سال را خواهند داشت.

وی فعالیتهای تبلیغی محیطی و پوشش رسانه ای طرح آرامش بهاری را ستودنی توصیف کرد : روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با برگزاری نشت های خبری ، نصب بنرطرح نوروزی آرامش بهاری و انتشار روزانه اخبار در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل و شبکه های اجتماعی ، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استانی ،محلی و صدا و سیمای مرکز استان فعالیتهای خوب وارزشمندی داشته که شایسته تقدیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان از پخش مستند طرح نوروزی آرامش بهاری در شبکه استانی دنا در نوروز امسال خبر داد وگفت: در این مستند ضمن معرفی بقاع متبرکه شاخص میزبان طرح آرامش بهاری فعالیتهای مختلف اوقاف و امور خیریه نمایش داده شد.

گفتنی است : طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان کهگیلویه وبویراحمد از ۲۸ اسفندماه لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ به مدت ۱۶ روز برگزار میشود که در طول این مدت مسئولان اوقاف و امور خیریه حداقل دوبار ضمن بازدید از روند اجرای آن مشکلات احتمالی را جهت خدمت رسانی بهتر به زائران بررسی می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی