تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مارس 2019 - 16:46
کد خبر : 11804

امید به فردایی بهتر در نخستین بهار از دهه پنجم انقلاب اسلامی

امید به فردایی بهتر در نخستین بهار از دهه پنجم انقلاب اسلامی

آفتاب دنا : مهندس داریوش جهانبخش شهردار شهر مادوان در پیامی عید با ستانی نوروز را به همه هموطنان در اقصی نقاط کشور بویژه شهروندان مادوانی تبریک گفت: متن پیام که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است به شرح ذیل است.

آفتاب دنا : مهندس داریوش جهانبخش شهردار شهر مادوان در پیامی عید با ستانی نوروز را به همه هموطنان در اقصی نقاط کشور بویژه شهروندان مادوانی تبریک گفت: متن پیام  که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ای دگرگون کننده دلها وبینش ها                                          ای تدبیر کننده روزها وشب ها

ای گرداننده سالها و سر گذشت ها                                     بگردان حال ما را به نیکو ترین حال

بهار فصل نو شدن و نماد تازگی و طراوت است و نوروز نشانه آغاز تحول و بی گمان معرف، فرهنگ ملتی است که به درستی و زیبایی هر چه تمام تر در طول تاریخ چندین هزاره ساله خود پویایی و سرسبزی و نو شدن را بارها معنا کرده است.

نوروز وقت نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست، مناسب فرصتی است که با یکدیگر میثاق ببندیم در راه رسیدن به ایرانی آباد ، توسعه یافته و تحقق زندگی شایسته تر توام با معنویت، آرامش و امید و نشاط .

اینک که در آستانه نوروز ، یادگار ماندگار ایرانیان و حلول سال نو قرار گرفته ایم چه نکوست یاد و خاطره امام شهدا و شهدای میهن عزیزمان را گرامی بداریم.

در این عید سعید باستانی و در نخستین بهار از دهه پنجم انقلاب اسلامی  و با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار دانا آن یکتای بی همتا، سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم که:”یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال”.

اینجانب حلول سال نو را که جلوه‌ای از حکمت و رحمت بی‌مثال و قدرت بی‌بدیل خداوند متعال است محضر تمامی هموطنان در اقصی نقاط ایران عزیز ،علی الخصوص همشهریان فهیم شهر مادوان تبریک وتهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق شهروندان و نیز پیشرفت و آبادانی شهر و دیارمان را از درگاه خداوند متعال درخواست دارم.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان ، سال آینده در شهری با اخلاق تر، زیباتر، ایمن تر، توسعه یافته تر، آباد تر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز تجربه نماییم.

جا دارد از مشارکت مردم و  اعضای محترم شورای اسلامی شهر مادوان که با وحدت و همدلی و احساس مسئولیت در همه برنامه ها شهرداری را همراهی می کردند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.انشالله در سال ۱۳۹۸  یکدل و یکصدا دست در دست همدیگر شهر و دیارمان را بهتر از گذشته بسازیم .

داریوش جهانبخش

شهردار شهر مادوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی