تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مارس 2019 - 21:24
کد خبر : 11798

فعالیت بیش از ۲۱۵ تیم پیاده و موتوری و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات در طرح ترافیکی نوروزی

فعالیت بیش از ۲۱۵ تیم پیاده و موتوری و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات در طرح ترافیکی نوروزی

 آفتاب دنا:  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از ۲۱۵ تیم پیاده و موتوری در راستای اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی نوروز در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، اسماعیل خوشوقت ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: مرحله اول طرح ترافیکی نوروز از ۱۰ اسفند ماه آغاز

 آفتاب دنا:  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از ۲۱۵ تیم پیاده و موتوری در راستای اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی نوروز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، اسماعیل خوشوقت ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: مرحله اول طرح ترافیکی نوروز از ۱۰ اسفند ماه آغاز و تا ۲۵ اسفند اجرایی شد.

خوشوقت با بیان اینکه مرحله دوم، مرحله بسیار حساسی بوده و حجم تردد در سطح معابر افزایش می‌یابد، عنوان کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه تا ۱۸ فروردین ادامه خواهد داشت.

خوشوقت تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در راستای اجرای طرح نوروزی با تمام ظرفیت و امکانات فعالیت خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از استقرار ۱۵۰ تیم پیاده در سطح چهارراه‌ها و نقاط پرترافیک معابر درون شهری خبر داد و عنوان کرد: ۶۵ تیم سواره نیز در سطح معابر شهری فعال خواهند بود.

خوشوقت با بیان اینکه ۱۰ تیم نامحسوس و ۱۰ تیم موتور سوار در معابر شهری ایجاد نظم ترافیکی و تسهیل در آمد و شد را انجام می‌دهند، گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک شهری انجام خواهد شد.

خوشوقت با ارائه چند توصیه، ابراز داشت: در حوزه رانندگی سرعت غیر مجاز بروز تصادفات با تلفات شدید را رقم می‌زند و رعایت سرعت مطمئنه از مهمترین تأکیدات این بخش است.

خوشوقت با تاکید بر اینکه استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بسیار خطرآفرین است، ابراز داشت: همچنین مدیریت زمان و دوری از عجله و شتاب در رانندگی ضروری است.

وی افزود: در نظر گرفتن توقف ایمن و تایم استراحت برای رانندگان نیز نقش مهمی در عملکرد مناسب در حین رانندگی دارد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی