تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مارس 2019 - 0:39
کد خبر : 11792

مشخص شدن وضعیت فضای آموزشی هنرستان کشاورزی یاسوج تا فروردین ۹۸

مشخص شدن وضعیت فضای آموزشی هنرستان کشاورزی یاسوج تا فروردین ۹۸

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست تا پایان فروردین ۹۸ وضعیت فضای آموزشی هنرستان کشاورزی یاسوج را مشخص کنند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  از مسولان   سازمان جهاد کشاورزی  و مرکز تحقیقات آموزش  کشاورزی  و

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست تا پایان فروردین ۹۸ وضعیت فضای آموزشی هنرستان کشاورزی یاسوج را مشخص کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  از مسولان   سازمان جهاد کشاورزی  و مرکز تحقیقات آموزش  کشاورزی  و منابع طبیعی استان  خواست تا پایان فروردین  ۹۸  وضعیت  فضای آموزشی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  را مشخص  کنند.

هادی زارع پور  در جلسه بررسی فضای آموزشی هنرستان کشاورزی که با حضور  معاون سازمان جهاد کشاورزی استان،  معاون فرماندار بویراحمد، معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و  مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک‌حسینی  برگزار شد گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  به شکل وابسته طی تفاهم نامه‌ای که با مرکز تحقیقات کشاورزی استان  با هدف تامین و تربیت نیروی انسانی در سال تحصیلی  گذشته  در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردآبی راه اندازی  شد.

وی گفت: طبق تفاهم نامه  تامین فضای  فیزیکی هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی  با مرکز تحقیقات کشاورزی استان  که در ابتدای راه اندازی قول دادند که فضای  مستقلی  جهت فعالیت آموزشی این هنرستان  ایجاد  شود .

زارع پور مشترک بودن فضای  آموزشی  و اداری این هنرستان را مهمترین  مشکل این هنرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی جهت  ثبت نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده  مسولان سازمان جهاد کشاورزی استان و مرکز تحفیقات  حداکثر تا پایان فروردین  سال ۹۸ تکلیف فضای آموزشی این هنرستان  را مشخص  کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: در صورتی که فضای آموزشی هنرستان کشاورزی  به شکل  مستقل  حل نشود  سال آینده در این هنرستان  پذیرش  دانش آموز   نخواهیم داشت  که تبعاتی  هم برای استان خواهد داشت.

در پایان باقرزاده معاون پشتیبانی  سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:  تلاش  می‌کنیم  با هماهنگی و تعامل با مرکز تحقیقات و  نظام  مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان   مشکل  فضای آموزشی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  را حل کنیم.

در این جلسه  علی‌پور معاون فرماندار بویراحمد و رئیس  آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد  بر حل مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی برای استمرار  آن  جهت تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی  تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی