تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مارس 2019 - 0:28
کد خبر : 11786

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد: استفاده از همه ظرفیتهای جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز /استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر به مدت ۵ روز در ایام نوروز آفتاب دنا : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمت رسانی به مسافران نوروی خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

استفاده از همه ظرفیتهای جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز /استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر به مدت ۵ روز در ایام نوروز

آفتاب دنا : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمت رسانی به مسافران نوروی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید امان الله جهانبین  از اجرای دو طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح امداد نجات جاده ای  در سطح استان خبر داد وگفت: این طرحها از تاریخ ۲۸اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارند.

وی گفت:در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۱۶ پست در مبادی ورودی وخروجی شهرها در سطح استان با ۹۰۰ نفر روز از جوانان کانونهای مختلف هلال احمر به  گردشگران و مسافران نوروزی خدماتی از قبیل راهنمایی مسافرین ،کمینگ نه به تصادفات،کمپینگ نه به مواد مخدر،جشنواره صلح و دوستی و مسابقه عکس و نقاشی توسط کودکان صورت می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  با اشاره به اینکه در پستهای طرح سلامت و ایمنی مسافران نوروزی فضای دوستدار کودک در کنار این پستها جهت مسابقاع عکس و نقاشی کودکان تدارک دیده شده است گفت: عکسها و نقاشی های ارسالی به سازمان جوانان هلال احمر در پایان طرح بررسی و به بهترین طرحها هدایایی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  کهگیلویه وبویراحمد در ادامه طرح امداد نجات جاده ای در نوروز امسال اشار کرد وگفت: در این طرح که از ۲۵ اسفندماه ۹۷ شروع می شود و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت امدادگران هلال احمر در۶ پایگاه ثابت و کوهستان و ۸ پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی به مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدا تا انتهای طرح امداد نجات جاده ای نوروزی ۱۵۲۰ نفر روز ،نجات گران ،امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان حضور خواهند داشت و به مردم و مسافران  خدمات امدادی ارائه می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد، از یک تیم واکنش سریع به عنوان تیم پشتیبان در مرکز استان و ۸ تیم در مرکز شهرستانها خبر داد وگفت: در این ایام ۱۳ دستگاه آمبولانس ،۵ دستگاه خودروری ست نجات آماده خدمت رسانی به مردم در این طرح امدادی خواهد بود.

استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر به مدت ۵ روز  در ایام نوروز

جهانبین افزود: از تاریخ ۶/۱/۹۸ لغایت ۱۰/۱/۹۸به مدت ۵ روز بالگرد جمعیت هلال احمر در استان جهت مواد اضطراری استقرار پیدا می کند تا در صورتیکه نیاز به امداد هوایی باشد از ظرفیت این بالگرد استفاده شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از همه ظرفیتها برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز استفاده خواهد کرد گفت:نوروز بانان بی نوروز این جمعیت به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند و هرگونه حادثه ای را در این ایام پوشش می دهند.

جهانبین افزود: یکی از هدفهای جمعیت هلال احمر ایجاد بستری مناسب برای سفر ، ایجاد آمادگی و خدمات بشر دوستانه و پاسخگویی به خدمات با اجرای طرحی به عنوان طرح ملی خدمات نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: تلفن ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و گردشگران نوروزی خواهد بود .

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی