تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2019 - 23:53
کد خبر : 11766

عملکرد شرکت گاز در گازرسانی به روستاها برای جلوگیری از قطع درختان قابل تقدیر است/با توسعه گازرسانی سالانه از قطع ۱۷ هزار درخت جلوگیری می شود.

عملکرد شرکت گاز در گازرسانی به روستاها  برای جلوگیری از قطع درختان قابل تقدیر است/با توسعه گازرسانی سالانه از قطع ۱۷ هزار درخت جلوگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، معاون عمرانی استاندار در حاشیه این برنامه گفت : با توجه به اینکه استان ما یک استان با انبوهی از جنگل است بنابراین اولویت ما حفظ این منابع است

آفتاب دنا : شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته منابع طبیعی میزبان  معاون عمرانی استاندار ، مدیر کل منابع طبیعی استان وبرخی از مسئولین استانی بود تا ضمن کاشت چند اصله نهال در محوطه فضای سبز ساختمان این شرکت ، یکی از کارآمدترین میزهای خدمت دستگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد را افتتاح نماید.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، معاون عمرانی استاندار در حاشیه این برنامه گفت : با توجه به اینکه استان ما یک استان با انبوهی از جنگل است بنابراین اولویت ما حفظ این منابع است .

عزیز فیلی افزود : متاسفانه آمار تخریب منابع طبیعی در کشور بسیار بالا است که لازم است در این زمینه هم از طرف مردم و هم از طرف مسئولین فرهنگسازی شود تا کمتر شاهد اینگونه تخریب ها باشیم.

فیلی در ادامه بیان کرد : البته در استان ما اقدامات خوبی صورت گرفته است از جمله تشکیل کمیته هایی که با همکاری خوب دستگاه قضایی ، بازرسی ، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه ها خصوصا عملکرد موثر شرکت گاز در گازرسانی به روستاها و جلوگیری از قطع درختان ، که امیدواریم در نهایت بتوانیم به یک استان کاملا سبز تبدیل شویم.

با گازرسانی به روستاها آمار تخریب جنگل ها کاهش چشمگیری داشته است

در ادامه این آیین حکمتیان  مدیر کل منابع طبیعی استان به عملکرد خوب شرکت گاز استان در گازرسانی به روستاها اشاره کرد و گفت : خوشبختانه طی چند سال اخیر و با افزایش تعداد روستاهایی که گازرسانی شده اند ، آمار تخریب جنگل ها کاهش چشمگیری داشته است که به نوبه خود از اقدامات مدیر عامل و مجموعه پرسنل این شرکت که با این کار (گازرسانی به روستاها) همیار ما در حفظ منابع جنگلی بوده اند ، تقدیر می کنم.

بیش از ۹۵ درصد مراجعین در همین بدو ورود نتیجه می گیرند

افتتاح میز خدمت یکی دیگر از برنامه های در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد که می توان گفت در حالی که بیشتر میزهای خدمت دستگاه های دولتی استان عملا صوری و بدون خروجی است ، اما میز خدمت شرکت گاز استان در همه زمینه ها چه در جانمایی و چه در تعداد خدمات از بهترین های استان است.

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نوع خدمات این میز گفت : تعداد و کیفیت ارائه خدمات در این میز خدمت به گونه ای است که بیش از ۹۵ درصد مراجعین ما در همین بدو ورود و به صورت فوری نتیجه می گیرند و کمتر اتفاق می افتد که نیاز به ارجاع به دوایر و مسئولین بالاتر باشد.

با افتتاح میز خدمت دغدغه پاسخگویی به ارباب رجوع را نداریم

رحمن خادم افزود : تعداد پرسنل ، تنوع ارائه خدمات ، تفویض قانونی اختیارات و استفاده از پرسنل مجرب و با تجربه باعث شده است که ما در این شرکت دغدغه پاسخگویی به ارباب رجوع را نداشته باشیم.

از برنامه های پیش بینی شده جلوتر هستیم

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، همچنین در خصوص برنامه های این شرکت در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق مختلف استان بویژه مناطق روستایی و صعب العبور ، گفت : خوشبختانه در این زمینه از برنامه های پیش بینی شده جلوتر هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم نمود که به سهم خود ، دغدغه زیست محیطی مردم و مسئولان خصوصا در بحث تخریب جنگل ها را با گازرسانی به مناطق باقی مانده استان ، برطرف کنیم و در تبدیل استان به یک استان کاملا سبز همکار و همیار مسئولان باشیم.

خادم در پایان گفت : مایه ی افتخار خود و همکارانم است که اعلام کنم با توسعه شبکه گازرسانی به دورترین مناطق استان سالانه از قطع ۱۷ هزار درخت جلوگیری می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی