تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2019 - 0:28
کد خبر : 11711

نظارت بر ساخت و سازها جدی تر دنبال شود

نظارت بر ساخت و سازها جدی تر دنبال شود

آفتاب دنا : جشن روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد وبا حضورمعاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد. مجریان ذیصلاح را برای استفاده از توان مهندسان و کمک به مردم عملیاتی می کنیم به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در ابتدای این مراسم، احمدرضا

آفتاب دنا : جشن روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد وبا حضورمعاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.

مجریان ذیصلاح را برای استفاده از توان مهندسان و کمک به مردم عملیاتی می کنیم

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در ابتدای این مراسم، احمدرضا خورشیدی ضمن تبریک سالروز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس اظهار داشت: مهم ترین خصیصه مهندسان، توسعه، تعهد و انجام درست کارهای درست در راستای توسعه است، در کهگیلویه و بویراحمد نیز انتظار ما کمک به مردم برای زندگی ایمن تر است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: انتظار ما کمک دستگاه های مرتبط برای اجرای قوانین نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازها است.

وی گفت: مبحث مجریان ذیصلاح را برای استفاده بیشتر و بهتر از توان مهندسان و البته برای کمک به خود مردم پیگیری و عملیاتی میکنیم.

با نظارت صحیح و اصولی به ارتقاء کیفی ساخت و سازها کمک کنیم

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهندسان ما باید آنقدر تلاش و جدیت به خرج دهند که ارزش و جایگاه مهندسی به خوبی محفوظ باشد.

عزیز فیلی گفت: باید در ساخت و سازها آنچنان نظارت و کنترل داشته باشیم که ارزش و اهمیت مهندسی ظهور عینی داشته باشد.

وی گفت: بیمه یکی از مشکلات اعضای سازمان نظام مهندسی است، این دغدغه اعضا است و من از سازمان نظام مهندسی ساختمان می خواهم در این مورد بیشتر کار شود.

فیلی گفت: باید مجریان ذیصلاح در استان جا بیفتد تا شاهد مشکلات در ساخت و سازها به ویژه در حاشیه شهرها نباشیم.

معاون عمرانی استاندار گفت: نظارت بر ساخت و سازها جدی تر دنبال شود، باید با نظارت صحیح و اصولی به ارتقاء کیفی ساخت و سازها برسیم.

گفتنی است در این مراسم باشکوه که با استقبال بی نظیر مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی همراه بود برنامه های فرهنگی شاد ازقبیل طنز،تئاتروموسیقی  اجرا شد و از مهندسان و دستگاههایی که با نظام مهندسی همکاری داشتند تجلیل شد.

SONY DSC

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی