تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 مارس 2019 - 23:39
کد خبر : 11708

  مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی جهت مددجویان سازمان بهزیستی آفتاب دنا :مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی  جهت مددجویان سازمان بهزیستی استان خبرداد.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید آیت افشارگفت: در سال

 

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی جهت مددجویان سازمان بهزیستی

آفتاب دنا :مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی  جهت مددجویان سازمان بهزیستی استان خبرداد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید آیت افشارگفت: در سال ۹۷ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی  به سازمان بهزیستی استان اختصاص یافت که مبلغ ۵ میلیارد تومان آن از بند ب تبصره ۱۶ و بقیه از تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری بود.

وی گفت:ازتسهیلات بند ب تبصره ۱۶تعداد ۲۸۵ نفر از متقاضیان جهت پرداخت تسهیلات به بانکها معرفی شدند که از این تعداد تا کنون به ۱۶۰ نفر تسهیلات اشتغالزایی  با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با تسهیلات اشتغالزایی روستایی نیز گفت: در نیمه دوم سال جاری وازمهرماه سامانه کارا جهت ثبت نام  جامعه هدف بهزیستی استان فعال شد که در همین مدت محدود حدود ۳۰۰ نفر از متقاضیان موفق شدند در سامانه کارا که مربوط به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بود ثبت نام  کنند.

وی با اینکه در گذشته این سامانه برای متقاضیان اشتغال جامعه هدف بهزیستی  فعال نبود گفت:  پس از فعالیت این سامانه در مهرماه  و ثبت نام متقاضیان حدود ۱۰۰ نفر ازطریق کارگروه حمایتی اشتغال کشور تایید شدند که این متقاضیان جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به بانکهای عامل معرفی شدند.

افشار مهر گفت:  تسهیلات اشتغالزایی جهت متقاضیان سازمان بهزیستی در ۱۲ بهمن به بانکها ابلاغ شد که ما  تعداد ۱۰۰ نفر تایی شده توسط کارگروه حمایتی و اشتغالزایی کشوررا به بانکها جهت استفاده از تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری معرفی کردیم که تعدادی پرداخت شده و بقیه نیز در حال طی شدن فرآیند پرداخت قرار دارند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد درادامه با بیان اینکه دیگر دستگاهها در سالهای گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سامانه کارا استفاده می کردند گفت: ثبت نام متقاضیان اشتغالزایی سازمان بهزیستی استان درسامانه کارا از مهرماه سال جاری  فعال شد که در همین مدت کوتاه ۳۰۰ نفر در این  سامانه ثبت  نام کردند که تعداد ۱۰۰ نفر از آنها به بانکها معرفی شدند.

افشار مهر، از فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری توسط بانکها انتقاد کرد وگفت: با توجه به شرایط خاص بیکاری ولزوم استفاده از فرصت به وجود آمده انتظار می رود بانکها در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری بیشتری با متقاضیان داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی