تاریخ انتشار : جمعه 1 مارس 2019 - 12:21
کد خبر : 11588

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد/حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) پذیرای خیل عظیم گردشگران از اقصی نقاط کشور

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد/حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) پذیرای خیل عظیم گردشگران از اقصی نقاط کشور

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در آستانه عید نوروز اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد که در این طرح خدمات متخلفی شامل اسکان و پارکینگ به مسافران و زائران ایام نوروز ارائه می‌شود.

آفتاب دنا : مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری ایام نوروز در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص و با حضور ۳۰ روحانی اعزامی از قم و طلاب استان و همچنین طلاب حوزه علمیه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا  ، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در آستانه عید نوروز اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد که در این طرح خدمات متخلفی شامل اسکان و پارکینگ به مسافران و زائران ایام نوروز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه برای خدماتی که به زوار در طرح نوروزی آرامش بهاری ارائه می‌کند هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، افزود: سپاه و نیروی انتظامی در ایام نوروز اوقاف را در برگزاری هر چه بهتر طرح نوروزی آرامش بهاری کمک می‌کنند که از آنها تشکر می‌کنیم.

این مسؤول از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد و عنوان کرد: مردم با توجه به اعتقاداتی که دارند تلاش می‌کنند ایام نوروز را در کنار بقاع متبرکه باشند و ما هم موظف به ایجاد زیرساخت‌ها برای آرامش بهتر مردم در این ایام هستیم.

جنتی‌پور ادامه داد: طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور ۳۰ روحانی اعزام از قم و روحانیون استان و همچنین طلاب حوزه علمیه بانوان در امامزادگان شاخص استان از جمله بی‌بی حکیمه(س)، امامزاده جعفر(ع) گچساران، امامزاده مختار و شاه غالب(ع) بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله(ع) بهمئی، امامزاده میرسالار و آقامیر(ع) کهگیلویه و بویراحمد و مسجد بین راهی روستای توت نده شهرستان دنا برگزار می‌شود.

در ایام نوروز حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) پذیرای خیل عظیم گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به خدمات فرهنگی ارائه شده در طرح نوروزی آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها، احکام شرعی، برگزاری نماز جماعت و … از دیگر خدمات ارائه شده در طرح آرامش بهاری است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) پذیرای خیل عظیم گردشگران و مسافران از تمام نقاط کشور است، افزود: در حرم مطهر این بانوی بزرگوار خدمات خوبی از جمله استقرار کانکس، ایجاد پارکینگ خودرو، نصب وسائل گرمایشی و سرمایشی و کاشی‌کاری صورت گرفته، ضمن اینکه با مشارکت خیرین سقاخانه‌ای شبیه سقاخانه حرم امام رضا(ع) در حرم بی‌بی حکیمه در حال احداث است.

این مسؤول بیان کرد: مشکلات سال گذشته در حرم بی‌بی حکیمه(س) و کاکا مبارک(ع) رفع شده تا ان‌شاالله مردم ایام نوروز خوبی را در کنار این امامزادگان داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی