تاریخ انتشار : جمعه 22 فوریه 2019 - 0:48
کد خبر : 11515

در مراسم با شکوهی با حضور مسئولان استانی وشهرستانی صورت گرفت: تجلیل از ۱۶۸ نفر از برترین های علمی ، اخلاقی و ورزشی دبیرستان تیزهوشان آفتاب دنا : مراسم تجلیل از برترین های علمی، اخلاقی ، پرورشی ،المپیادی، تربیت بدنی و کادر آموزشی دبیرستان تیزهوشان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بویراحمد، رئیس سمپاد آموزش

در مراسم با شکوهی با حضور مسئولان استانی وشهرستانی صورت گرفت:

تجلیل از ۱۶۸ نفر از برترین های علمی ، اخلاقی و ورزشی دبیرستان تیزهوشان

آفتاب دنا : مراسم تجلیل از برترین های علمی، اخلاقی ، پرورشی ،المپیادی، تربیت بدنی و کادر آموزشی دبیرستان تیزهوشان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بویراحمد، رئیس سمپاد آموزش و پرورش استان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، معاونین ، دبیران و اولیا دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه رضاکمالی مدیر دبیرستان تیزهوشان ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی ، دانش اموزان را آینده سازان و مدیران فردای ایران اسلامی دانست و گزارشی از فعالیتهای این دبیرستان در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و تربیتی ارائه کرد.

وی تعداددانش آموزان دبیرستان پسرانه تیزهوشان شهیدبهشتی دوره دوم را  ۲۱۵نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد دانش آموز درسه کلاس دهم،سه کلاس یازدهم وسه کلاس دوازدهم دررشته های تجربی وریاضی مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: به مناسبت چهلمین بهار انقلاب و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی در این مراسم از ۸۶  نفر ازدانش آموزان برترعلمی ، المپیادی و ۴۰ نفر از برترین های حوزه پرورشی وتربیت بدنی و ۴۰ نفر از کادرآموزشگاه که بیشترین نقش را در ارتقاء کیفیت آموزشی داشتند تجلیل شد

دبیرستان پسرانه تیزهوشان موفق ترین دبیرستان استان درکسب رتبه های زیرصد

وی گفت: دبیرستان پسرانه تیزهوشان موفق ترین دبیرستان استان درکسب رتبه های زیرصد وهزارمی باشدکه سالانه دهها پزشک،داروساز،دندانپزشک،مهندس الکترونیک ،عمران و….. دردانشگاههای معتبرکشورقبولی دارد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این دبیرستان درزمینه های المپیاد های علمی ،ورزشی،پیشرفت تحصیلی،جشنواره های مختلف،مسابقات فرهنگی ،تربیتی و قرآنی رتبه های ممتازی را در سطح کشور و استان کسب  کرده اند خاطرنشان کرد:  برنامه محوری مدیر و مجموعه عوامل اجرایی، تعامل ،همکاری و هم افزایی وایجاد جوی صمیمی در آموزشگاه ،  استفاده از دبیران مجرب و تعهد و تلاش مستمر دانش آموزان  از عامل اصلی موفقیت این دبیرستان درسال  تحصیلی جاری  بوده است.

کمالی همراهی و مشارکت اولیا با این دبیرستان را در موفقیت و ایجاد انگیزه بیشتر در دانش آموزان بسیار تاثیر گذار عنوان کرد وگفت: برای ارتقاء کیفیت آموزش  نظارت مستمر و بالینی در همه مسائل آموزشی وتربیتی در دستور کار عوامل اجرایی این دبیرستان است.

وی از حمایت ،همکاری وتعامل خوب  اداره کل آموزش وپرورش استان و شهرستان بویراحمد با دبیرستان تیزهوشان برای کیفی سازی مسائل آموزشی خبر داد واظهار داشت:  پرسنل این دبیرستان در پرتو جوی صمیمی و دوستانه بین عوامل اجرایی ،معلمان و اولیاء دانش آموزان و با شناسایی نقاط قوت وضعف از همه ظرفیتها و پتانسیلها برای آموزش مطلوب به دانش آموزان وتحکیم و تقویت باورهای اعتقادی آنان استفاده خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات و نارسایی های دبیرستان تیزهوشان اشاره کرد و گفت: نداشتن  سالن ورزشی ، سالن امتحانات

،کارگاه رایانه و مواد آزمایشگاهی از مهمترین مشکلات حال حاضر این دبیرستان است که انتظار می رود مسئولان در این زمینه همت گمارند.

کمالی رقابت کنکور وگرایش شدید اولیا به رشته پزشکی وتک بعدی بار آوردن دانش آموزان را از دیگر مسائل ومشکلات پیش روی این دبیرستان عنوان کرد و گفت: این رقابت باعث عدم آرامش روحی روانی دانش آموزان  و خانواده ها شده است که متاسفانه  فضای مجازی نیز آن را تشدید می کند.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و پشتکار مستمر دانش آموزان و زحمات خوب دبیران مجرب و متعهد روز بروز شاهد موفقیت های بیشتر دانش آموزان  وآینده سازان این مرزوبوم در این دبیرستان باشیم.

دانش آموزان علاوه بر یادگیری دورس پایه و عمومی با مهارتهای زندگی را نیز آشنا شوند

رئیس سمپاد آموزش وپرورش استان  نیز در این مراسم به بیان ویژگیهای دانش آموز نخبه پرداخت وگفت: امروز دانش آموزان باید تلاش کنند علاوه بر یادگیری دورس پایه و عمومی با دیگر مهارتهای زندگی برای بهتر زیستن نیز به خوبی آشنا شوند.

اسدپور توجه به مطالعه بیشتر در میان دانش آموزان و استفاده از فرصت تحصیل را یاداور شد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوران تحصیل باید علاوه بر بلوغ علمی ، به بلوغ اجتماعی  و تعالی معنوی نیز بپردازند و سجایای زیبای اخلاقی و انسانی را در خود تقویت نمایند.

تک خوانی سرودبهمن خونین توسط مارال کمالی از زیباییهای این مراسم بود که وجد وشادمانی را در میان دانش آموزان به همراه داشت.

در پایان این مراسم باشکوه از دانش آموزان برتر علمی ، المپیادی  پرورزشی و ورزشی ،  معلمان و کادر آموزشی که نقش مهمی در ایجاد انگیزه و ارتقاء کیفیت آموزشی داشتند تجلیل و به آنها لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی