تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فوریه 2019 - 23:38
کد خبر : 11470

مدیران مدارس نقش مهمی در اجرای مطلوب سند تحول بنیادین دارند

مدیران مدارس نقش مهمی در اجرای مطلوب سند تحول بنیادین دارند

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، علی حسن زاده در جمع مدیران متوسطه اول ،دوم ، فنی وحرفه ای وکاردانش با تسلیت شهادت جمعی از حافظان امنیت مرزهای ایران اسلامی در استان سیستان بلوچستان گزارشی از فعالیتهای آموزش وپرورش در دهه فجر انقلاب اسلامی ارائه کرد.

آفتاب دنا : مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت:مدیران مدارس نقش مهمی در اجرای مطلوب سند تحول بنیادین دارند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، علی حسن زاده در جمع مدیران متوسطه اول ،دوم ، فنی وحرفه ای وکاردانش با تسلیت شهادت جمعی از حافظان امنیت مرزهای ایران اسلامی در استان سیستان بلوچستان  گزارشی از فعالیتهای آموزش وپرورش در دهه فجر انقلاب اسلامی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های خلاقانه خوبی درجهت پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان بویراحمد  اجرا شد گفت: با وجود مشکلات متعدد مالی و عدم سرانه دانش آموزی حجم کار مدیران در مدارس بسیار بالا بود که شایسته تقدیر است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد افزود:  قریب به ۷۰ هزار نفر دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان بویراحمد مشغول تحصیل هستند که با کل استان برابری می کند.

حسن زاده استفاده از ظرفیت انجمن اولیاء ومربیان را برای مشارکت در بهبود کیفیت آموزشی مدارس مهم دانست و از مدیران خواست در این زمینه با برنامه ریزی اصولی ومنظم بستر را برای مشارکت اولیا فراهم نمایند.

وی صرفه جویی در مصرف حاملهای انرژی ،وحدت رویه در برنامه ها ،انعکاس سریع مشکلات احتمالی در مدارس به آموزش وپرورش و پرهیز از انتشار آنها در فضای مجازی و پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری را از دیگر انتظارت خویش از مدیران عنوان کرد.

حسن زاده در پایان گفت: مدیران به عنوان نمایندگان آموزش وپرورش در مدارس  به مسائل پروشی و آموزشی توجه ویژه نمایند و از انجام برنامه های جانبی ادارات کل در مدارس بدون هماهنگی با آموزش وپرورش خود داری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی