تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 21:18
کد خبر : 11428

توسعه خدمات رفاهی و عمرانی در بقاع متبرکه از برکات انقلاب اسلامی است/فعالیتهای بی نظیر عمرانی و رفاهی در حرم مطهر بی بی حکیمه (س) به برکت انقلاب

توسعه خدمات رفاهی  و عمرانی در بقاع متبرکه از برکات انقلاب اسلامی است/فعالیتهای بی نظیر عمرانی و رفاهی در حرم مطهر بی بی حکیمه (س) به برکت انقلاب

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، فرزین بهمنی آزاد در جمع خبرنگاران گفت: به برکت انقلاب اسلامی فعالیتهای خوبی در توسعه زیرساختها در بقاع متبرکه شهرستان گچساران انجام گرفته که قابل مقایسه با بعد از انقلاب نیست.

آفتاب دنا : رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اوقاف و امور خیریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، فرزین بهمنی آزاد در جمع خبرنگاران گفت: به برکت انقلاب اسلامی فعالیتهای خوبی در توسعه زیرساختها در بقاع متبرکه شهرستان گچساران انجام گرفته که قابل مقایسه با بعد از انقلاب نیست.

وی گفت: در این نمایشگاه ،دستاوردهای اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در قالب تصویر در دید عموم قرار گرفته است تا مردم با خدمات نظام اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران،  توسعه خدمات رفاهی  و عمرانی در بقاع متبرکه را از برکات انقلاب اسلامی دانست وگفت:  حرم مطهر بی بی حکیمه که از بقاع شاخص استان است در گذشته از راه مناسب و هیچ گونه امکاناتی برخوردار نبود ولی امروز فعالیتهای خوبی برای خدمات رسانی به زائران در بخش عمرانی و فعالیتهای فرهنگی انجام گرفته که برای مردم عزیزمان قابل لمس است.

بهمنی  وجود حرم مطهر بی بی حکیمه (س) در شهرستان گچساران  را یاداور شد وگفت: بقاع متبرکه این شهرستان بالاخص حرم مطهر بی بی حکیمه (س)  در فصول مختلف سال  پذیرای زائران زیادی از اقصی نقاط کشور و بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس است.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه شهرستان گچساران

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساراناز برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه این شهرستان  وبه صورت ویژه در حرم مطهر بی بی حکیمه (س) و امام زاده جعفر همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد .

فرزین بهمنی آزاد گفت: بقاع متبرکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند که در این راستا برنامه ریزی های برای انجام فعالیتهای فرهنگی و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه  در شهرستان گچساران انجام گرفته است.

خلق حماسه ای دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایشی  از اقتدار و عظمت ملت ایران

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در ادامه دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام در بخش های مختلف عنوان کرد وگفت: انقلاب اسلامی به مردم ما هویت داد و زمینه رشد وتعالی آنان را در پرتو شعار استقلال و آزادی و عدم وابستگی به بیگانگان فراهم کرد.

بهمنی آزاد به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد وگفت:  ملت شریف ایران در روز ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار و عظمت خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید و به همگان نشان خواهند داد که پای انقلاب و آرامانهای آن ایستاده اند.

وی از  همه مردم بالاخص مردم شهرستان گچساران خواست در این روز باشکوه با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگری خلق کنند که در تاریخ این مرزبوم به یادگار بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی