تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 20:40
کد خبر : 11424

تجلیل از شهدای کارگر در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت

تجلیل از شهدای کارگر در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت

آفتاب دنا : در ششمین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، مراسم یادواره پنج شهید کارگر شهرستان بویراحمد در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت

آفتاب دنا : در ششمین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، مراسم یادواره پنج شهید کارگر شهرستان بویراحمد در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ۳۵ شهید کارگر در این استان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود دین شان را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند.

پروانه نیک مرام افزود: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره بوده است.

وی عنوان کرد: نام شهیدان تا ابد در تاریخ جاودانه است و به برکت همین خون های پاک امنیت در کشور حکم فرماست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز دشمنان جبهه های متعددی را علیه ملت ایران گشوده اند و جنگ معیشت و اقتصاد را علیه ما براه انداخته اند که در این راستا رشادت و استقامت ملت ایران نخواهد گذاشت آنان به اهداف خود دست یابند.

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قشر کارگر از ابتدای پیروزی انقلاب در خط مقدم قرار داشتند، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی هستند.

نیک مرام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه است افزود: اقتدار امروز نظام را باید مدیون شهدا بود و همه ملت ایران باید قدردان انقلاب اسلامی؛ شهدا و ایثارگران باشند و از خانواده شهدا باید تقدیر و تکریم شود.

رئیس بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فلسفه برگزاری یادواره شهدا، شناخت قیام، کلام و پیام آنان برای تقویت خط ولایت، تداوم خط امام و رهبری، بصیرت افزایی و خدمت صادقانه به مردم است.

سرهنگ منوچهر نورایی ابراز داشت: شهدا مظهر پاکی و نور و آرامش هستند و جامعه امروز نیازمند عطر حضور شهیدان است.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و کارکنان این اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برگزار شد، پس از برنامه های متنوع با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانواده ۵ شهید کارگر شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی