تاریخ انتشار : یکشنبه 25 می 2014 - 0:03
کد خبر : 1142

مدیران توانمند مدارس کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شوند

مدیران توانمند مدارس کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شوند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وظیفه راهبری آموزشی و پرورشی مدیران مدارس باید با ارزیابی فعالیت های آنان میزان توانمندیشان درجه بندی و افراد موفق معرفی و تجلیل شوند.

نسیم دنا –  معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران فعال و توانمند مدارس این استان به زودی معرفی خواهند شد.

21

سید علی اکبر هاشمی اصل افزود: با توجه به وظیفه راهبری آموزشی و پرورشی مدیران مدارس باید با ارزیابی فعالیت های آنان میزان توانمندیشان درجه بندی و افراد موفق معرفی و تجلیل شوند.
وی بیان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه بوده و در آموزش و پرورش به دلیل تربیت انسان توجه ویژه ای به این امر مهم شده است.
هاشمی اصل اظهار کرد: تعدادی از مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد با رعایت اصل مشارکت جویی نقش اساسی در ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در این استان ایفا کرده اند.
وی برگزاری کارگاه های علمی و عملی در حوزه متوسطه را به عنوان یک فعالیت مهم در راستای کیفی بخشی امور آموزشی و پرورشی در کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: این کارگاه ها به صورت علمی عملیاتی در حوزه هنرستان های استان برگزار شد.
هاشمی اصل ابراز داشت: برگزاری کارگاه های تخصصی، تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات و اجرای برنامه کیفی بخشی مدیران و معلمان از مهمترین برنامه های حوزه آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی