تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فوریه 2019 - 0:24
کد خبر : 11344

آفتاب دنا : دبیر حزب موتلف اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مراسم یادبود مرحوم محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب  موتلفه اسلامی کشور در استان خبر داد. علی محمد دانشی با اعلام این خبر گفت: مرحوم محمد نبی حبیبی یار صدیق همیشگی انقلاب و از پیشتازان مبارزه  در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود که

آفتاب دنا : دبیر حزب موتلف اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مراسم یادبود مرحوم محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب  موتلفه اسلامی کشور در استان خبر داد.

علی محمد دانشی با اعلام این خبر گفت: مرحوم محمد نبی حبیبی یار صدیق همیشگی انقلاب و از پیشتازان مبارزه  در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود که  در ایام فاطمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیار معبود شتافت.

وی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم حبیبی اشاره کرد و گفت: دراین  پیام محبت آمیز معظم له ایشان را از کارگزاران خدمتگزار نظام و فعالان صدیق عرصه‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب یاد کردند.

دبیر حزب موتلف اسلامی استان افزود: مرحوم حبیبی ارتباط تنگاتنگی با مراجع معظم تقلید و شخصیتهای نظام داشتند که پیامهای تسلیت مراجع و شخصیتهای نظام حاکی از این است که مرحوم حبیبی عمر خود را در راه دفاع از اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی سپری کرد.

دانشی افزود: مرحوم حبیبی دردهه های پس از انقلاب اسلامی تاپایان عمر، یاری دلسوز برای مرحوم امام (رحمه الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همراه همیشگی روحانیت و از خدمتگزاران صادق مردم شریف ایران اسلامی بود.

دبیر حزب موتلف اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد صراحت لهجه، دفاع به‌هنگام از حق مردم و پایمردی بر مواضع ولایی و انقلابی را از بارزترین ویژگی‌های مرحوم حبیبی عنوان کرد وگفت:

وی با اشاره به اینکه مرحوم حبیبی، نامش در زمره  شخصیتهای مبارز علیه رژیم ستمشاهی ثبت شده است گفت: ایشان از پیشروان همراهی و همگامی با نهضت امام خمینی بود ودر سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در مسئولیت استانداری تهران، فارس ،خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است.

دبیر حزب موتلف اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۱۶ بهمن که به نام  انقلاب اسلامی ،۴۰ سال مجاهدت فرهنگی و تمدن سازی نامگذاری شده است در مسجد امام حسن عسکری (ع) یاسوج آیین یادبود مرحوم محمد نبی حبیبی در استان کهگیلویه وبویراحمد  از ساعت۱۴ الی ۱۶ برگزار می شود .

وی از علاقمندان به انقلاب اسلامی خواست در این آیین یادبود و جشن  مردمی چهل سالگی انقلاب اسلامی شرکت نمایند.

گفتنی است : مرحوم محمد نبی حبیبی که در سال ۱۳۲۴ در روستای باغخواص شهرستان ورامین استان تهران به دنیا آمد در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک فعال سیاسی – مذهبی در بسیاری از فعالیت های سیاسی علیه رژیم پهلوی حضور داشته است.

وی که از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۶ به مدت ۴۴ ماه شهردار تهران بود، مسئولیت های همچون استانداری تهران، فارس، خراسان بزرگ را نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برعهده داشت.

او همچنین پس از استعفای حبیب‌الله عسگراولادی به عنوان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انتخاب شد.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی سحرگاه روز نهم بهمن ماه بر اثر ایست قلبی در ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت وبه رحمت ایزدی پیوست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی