تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 ژانویه 2019 - 22:59
کد خبر : 11248

تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات عمرانی در استان خبر داد.

آفتاب دنا : رئیس سازمان  مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد  از تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات عمرانی در استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، دکتر حسن نوروزی در نشست خبری استاندار به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان این که استان ما رتبه ۱۵ را از حیث بودجه در کشور دارد گفت: باید رتبه ۲۸ یا ۲۹ را می‌داشتیم اما با  تعامل وهمکاری مسئؤلان و نمایندگان این اتفاق افتاده است که خوشبختانه تا الان ۶۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته است.

وی افزود: در استان بخش خصوصی قوی نیست لذا شرایط کار در استان سخت است اما با همه این‌ها در حال حاضر ۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان برای سال ۹۷ است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: این اعتبارات عمرانی به غیر از اعتباراتی است که به صورت متمرکز از سوی وزارتخانه‌ها به دستگاه‌های زیر مجموعه داده می‌شود.

این مسؤول با بیان این که استان ما رتبه ۱۵ را از حیث بودجه در کشور دارد، افزود: باید رتبه ۲۸ یا ۲۹ را می‌داشتیم اما با همکاری مسؤولان و نمایندگان این اتفاق افتاده است که خوشبختانه تا الان ۶۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته است.

پرداخت ۴۰ میلیارد تومانی مطالبات پیمانکاران

رئیس سازمان  مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به تبصره مهم در قانون بودجه اشاره کرد و گفت: یکی از آن‌ها تبصره ۵ با موضوع تهاتر است که ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران را با این تبصره دادیم و اکنون جز ۱۰ استان اول در زمینه تهاتر هستیم.

نوروزی  افزود: در تبصره ۱۹ قانون بودجه و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی  ۱۴ و نیم میلیارد تومان را از اعتبارات عمرانی کنار گذاشتیم تا به پیمانکارانی که قصد سرمایه‌گذاری در استان دارند به عنوان مشوق داده شود.

وی در زمینه اعتبارات هزینه‌ای هم گفت: که تا پایان سال ۹۶ پاداش و مطالبات بازنشتگان تعداد ۲۴ دستگاه  که اعتبارات آنها استانی است پرداخت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی