تاریخ انتشار : دوشنبه 28 ژانویه 2019 - 19:17
کد خبر : 11230

باید خالص اشتغال استان به سمتی باشد که شاهد افت در این زمینه در استان نباشیم .

باید خالص اشتغال استان به سمتی باشد که شاهد افت در این زمینه در استان نباشیم .

 آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اولویت های مهم  کشور اشتغال است وباید تلاش شود که خالص اشتغال استان به سمتی باشد که شاهد افت این مهم در استان نباشیم به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،علی محمد احمدی ظهر دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان، افزود: باید کسب و کارهای نو و

 آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اولویت های مهم  کشور اشتغال است وباید تلاش شود که خالص اشتغال استان به سمتی باشد که شاهد افت این مهم در استان نباشیم

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،علی محمد احمدی ظهر دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان، افزود: باید کسب و کارهای نو و حمایت از این بخش را توسعه دهیم و خروجی بهتری در این بخش داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه باید با حرکت مناسب، حمایت تسهیلاتی از کسب و کارهای نو عملیاتی شود، اظهار کرد: توقع داریم که با عملکردی بهتر، خروجی مناسبتری در این محور داشته باشیم.

استاندار به ارائه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اشاره کرد و بیان داشت: عدم جذب کامل این تسهیلات زمینه ساز انتقال این اعتبارات به سایر استان ها می شود.

احمدی با تاکید بر حرکت بهتر بانک ها در پرداخت تسهیلات، گفت: نباید دستور العمل های داخلی را به دستور العمل ها و چارچوب پرداخت تسهیلات روستایی تعمیم دهید.

احمدی با بیان اینکه ما مکلف به اجرای قانونیم، ابراز داشت: اگر کاری قرار است انجام دهید، باید جسارت نه گفتن در چارچوب قانون را داشته باشید و نه گفتن سلیقه ای و تسویه حسابی صحیح نیست.

وی افزود: برخی کارهای ما به ملاحضات سلیقه ای ناشی از توصیه های پیرامونی تبدیل شده است.

احمدی با بیان اینکه قدرت ابتکاری مدیران در ارتقای ظرفیت های توسعه ای استان نقش دارد،  عنوان داشت: اگر نیت خدمت به مردم باشد، استفاده از ظرفیت ها در چاچوب قانونی ایجاد کننده تهدید نیست.

احمدی گفت: ‌یکی از اولویت های مهم کشور اشتغال است و باید تمام اهتمام را برای در وضعیت مطلوب قرار دادن شاخص های اشتغال قرار دهیم.

استاندار افزود: ‌دولت در حوزه های مختلف، تسهیلات و طرح های مکمل را در نظر گرفته و باید تلاش شود که خالص اشتغال استان به سمتی باشد که شاهد افت اشتغال در استان نباشیم.

احمدی با اشاره به اینکه میزان فرصت های شغلی ایجاد شده از قبل تسهیلات پرداختی رشد داشته ابراز داشت: باید تقویت ظرفیت های این بخش را داشته باشیم.

 استاندار همچنین افزایش توان دستگاه های حمایتی برای ارتقای ظرفیت های حمایتی اشتغال محور را ضروری دانست.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی