تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 ژانویه 2019 - 19:35
کد خبر : 11181

هر جایی که از آرمان‌ها عدول کردیم شکست‌هایی را متحمل شدیم /ایران در ۴دهه ی اخیر درتمامی عرصه ها ارتقاءیافته است.

هر جایی که از آرمان‌ها عدول کردیم شکست‌هایی را متحمل شدیم /ایران در ۴دهه ی اخیر درتمامی عرصه ها ارتقاءیافته است.

آفتاب دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران در ۴ دهه اخیر در تمامی عرصه‌ها از جمله در سطح بین‌المللی ارتقا یافته و در حوزه کشاورزی، سیاسی، صنعت، فناوری، ورزش و سایر حوزه‌ها رشد و جهشی خوبی داشته که همه افتخانگر موفقیت ایران در مقایسه با سایر کشورها است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب

آفتاب دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران در ۴ دهه اخیر در تمامی عرصه‌ها از جمله در سطح بین‌المللی ارتقا یافته و در حوزه کشاورزی، سیاسی، صنعت، فناوری، ورزش و سایر حوزه‌ها رشد و جهشی خوبی داشته که همه افتخانگر موفقیت ایران در مقایسه با سایر کشورها است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس ، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تبیین شود که انقلاب در چه دورانی و تحت رهبری چه انسانی و برای چه کسانی شکل گرفت، گفت: احساس مقدس امید را در درون افراد زنده نگه داریم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بررسی شود تا آنچه در چهل سال انقلاب صحیح و درست اجرا شده امتداد یابد، افزود: در چهل سالگی انقلاب به فسادها، رانت‌ها،نالایق‌سالاری و نالایق‌گزینی پایان داده شود، اموری در نظام باید خاتمه یافته و اموری باید ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب مقایسه‌ای میان گذشته و آینده صورت گیرد، گفت: این مقایسه‌ها در حوزه‌های بودن و نبودن انقلاب، انقلاب ایران و سایر انقلاب‌های دنیا و مقایسه آرمان‌ها که چه میزان از آرمان‌ها تحقق یافته و محقق شده باشدکه اگر انقلاب نبود سایه ذلت بر سر ملت ایران وجود داشت اما به برکت انقلاب اسلامی ما در اوج استقلال زندگی می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امکانات موجود در استان و کشور با قبل از انقلاب مقایسه شود، گفت: دولت پهلوی ۵۰ سال حکومت کرد اما انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال اخیر خدمات ارزشمندی ارائه کرده و در این زمینه به خود می‌بالد.

آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: ایران در ۴ دهه اخیر در تمامی عرصه‌ها از جمله در سطح بین‌المللی ارتقا یافته و در حوزه کشاورزی، سیاسی، صنعت، فناوری، ورزش و سایر حوزه‌ها رشد و جهشی خوبی داشته که همه افتخارات این حوزه‌ها بیانگر موفقیت ایران در مقایسه با سایر کشورها است.

وی با اشاره به مقایسه آرمان‌های انقلاب با گذشته گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند گامی در این زمینه برداشته شده اما فاصله زیاد است که بررسی شود چه میزان با آرمان‌های انقلاب فاصله وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به متعالی بودن آرمان‌های انقلاب افزود: هر جایی که از آرمان‌ها عدول کردیم شکست‌هایی را متحمل شدیم  اما موفقیت‌های کسب شده نتیجه عمل به آرمان‌های نظام و انقلاب است.

آیت‌الله ملک‌حسینی به شبهه‌افکنی‌های گسترده دشمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: باید پاسخی قانع کننده، مستدل، مستند و منطقی برای شبهه‌های احتمالی مردم داشت، زیرا در این صورت روحیه امید و نشاط در بین مردم افزایش می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از توهین‌هایی که به اقدامات در گذشته می‌شود، گفت: در طول چهل سال انقلاب تلاش‌های زیاد و اقدامات خوبی از سوی خدمت‌گزاران نظام صورت گرفته است، لذا نباید به این اقدامات در گذشته حمله کنیم و آنها را مورد بی‌احترامی قرار دهیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: توهین به اقدامات خوب انجام شده مسؤولان در گذشته عقلانی نیست، نباید به این اقدامات حمله کنیم و آبروی گذشته خودمان را ببریم.وقتی خودمان آبروی خودمان را می‌بریم چگونه می‌خواهیم به شبهات پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: سوالی که می‌پرسم اینکه آیا حق فکری و نظری داریم که به اقدامات انجام شده در طول ۴ دهه انقلاب حمله کنیم؟ اما آیا این حمله به گذشته نوعی بی‌اخلاقی نیست؟

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی