تاریخ انتشار : یکشنبه 20 ژانویه 2019 - 18:00
کد خبر : 11151

نگرانی استاندار نسبت به استفاده از بخاری های نفتی غیر استاندارد

نگرانی استاندار نسبت به استفاده از بخاری های نفتی غیر استاندارد

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از نگرانی  هایی که در حوزه  آموزش وجود دارد این است که درصد بالایی از مدارس استان از سوخت فسیلی و بخاری های نفتی استفاده می کنند به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا:  علی محمد احمدی روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه در آیین نکوداشت هفته شوراهای آموزش و

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از نگرانی  هایی که در حوزه  آموزش وجود دارد این است که درصد بالایی از مدارس استان از سوخت فسیلی و بخاری های نفتی استفاده می کنند

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا:  علی محمد احمدی روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه در آیین نکوداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش استان که با حضورفرمانده سپاه فتح استان ،مدیرکل آموزش وپرورش ،فرمانداران ،وجمعی از مسؤلین  در سالن دکتر کنعانی یاسوج برگزار شد افزود: باید آموزش و پرورشی داشته باشیم که تولید یقه سفید نکند چراکه یقه سفیدان مدرک دارند اما فاقد مهارت هستند که این آموزش و پرورش یعنی هزینه کردن بی نتیجه است.

وی اظهارکرد: این استان دارای جمعیت روستایی بالا و مناطق صعب العبور و پراکنده است که بردن امکانات مناسب آموزشی به همه روستاها تا حدودی مشکل است. در حال پیگیری تک به تک موارد و مشکلات هستیم که بتوانیم بستر لازم را فراهم کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مدارس تک دانش آموزی در استان خاطرنشان کرد: این مساله با هیچ عقلانیتی نمی خواند اما بین حق برخورداری از آموزش یک دانش آموز و کارآمد بودن نظام آموزشی گیر افتاده ایم نمی توانیم حق را یک دانش آموز بگیریم و نه می توانیم برای این مدارس تک دانش آموزی می تواینم امکانات استاندارد را فراهم کنیم بنابراین باید بازنگری در شیوه های آموزشی جهت تجمیع این مدارس صورت گیرد.

احمدی با بیان اینکه  اتفاقاتی که در سطح کشور رخ می دهد و نونهالان ما به علت فقدان امکانات دچار آتش سوزی شوند برای ما دلخراش است،گفت: حادثه هایی همچون زاهدان و کردستان زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست اما چه کنیم که منابع موجود و در اختیار آموزش و پرورش با نیازهای ما همخوانی ندارد و شورا های آموزش وپرورش باید این مسائل را مدنظر قرار دهد وبرسی کند چه در زمینه ی اصلاح مدیران وچه دربحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی باید اولویت کوتاه مدت ما باشد

احمدی بیان کرد: در کنار اهمیت زیرساختها از جمله جاده و پل و سایر موارد، آموزش و پرورش یک اولویت اساسی ماست اما اگر آموزش و پرورش ما باور نظم پذیری را به دانش آموز منتقل نکند جاده احداث شده به قتلگاه تبدیل می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه همه جانبه مستلزم توجه و اصالت به آموزش و پرورش است و با اختصاص تمامی توان سخت افزاری ونرم افزاری محقق می شود . توجه به آموزش و پرورش فرزندان بویژه در دوره ابتدایی به عنوان زیربنای تعلیم و تربیت باعث نظم پذیری، تعهدپذیری، جامعه پذیری و راستگویی در جامعه می شود .

احمدی افزود: دنیا از اقتصاد صنعتی به اقتصادی انتقال اطلاعات روی آورده و ضرورت دارد معلمان و دانش آموزان ما از فناوری روز و تحلیل ذهن بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه جامعه تقاضا محور است و باید مناسب با آن عرضه وجود داشته باشد، اضافه کرد: باید با تغییر محتوا آموزش مدیران، مهارت آموزی و ظرفیت مشارکت مردم این عرضه مناسب ایجاد شود .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی