• تاریخ: 2019/01/17
  • شناسه خبر: 11128

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خبرداد:

استقرار میز خدمت گامی در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگوئی مناسب به مردم

برزین عبدالهی گفت:در راستای تأمین حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایت مندی و پاسخگوئی مناسب و ارائه خدمات به موقع و سریع میز خدمت در سالجاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان راه اندازی و فعال می باشد. ...

آفتاب دنا : معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در راستای تأمین حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایت مندی و پاسخگوئی مناسب و ارائه خدمات به موقع و سریع میز خدمت در سالجاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان راه اندازی و فعال می باشد.

 به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، برزین عبدالهی گفت :در میز خدمت بصورت شفاف اطلاعات مورد نیاز مراجعین شامل مراحل گردش کار،مستندات مورد نیاز، مدت زمان ارائه خدمت و … را مشخص و مسئول پاسخگوی خدمت و چگونگی ارتباط با وی را از طریق میز خدمت به اطلاع مراجعین می رسانند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان مرتبط به هنگام حضور ارباب رجوع، از کامل بودن مدارک و مستندات ارائه شده توسط مراجعین در محل میز خدمت اطمینان حاصل می کنند و هرگونه نقص در مدرک و مستندات مربوطه را صرفاً در هنگام پذیرش به اطلاع ارباب رجوع می رسانند.

عبدالهی درپایان خدمت  رسانی صادقانه به مردم را وظیفه مسئولان دانست و از آمادگی اداره کل اوقاف و امور خیریه  استان کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت انتقادات،پیشنهادات و نظرات  مردم از طریق

سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۱۴۷۴۱ خبر داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست