تاریخ انتشار : دوشنبه 7 ژانویه 2019 - 20:16
کد خبر : 10926

دانشگاه فنی وحرفه ای یک دانشگاه کارآفرین است که در ارتباط با نیاز بازار کار آموزشهای لازم را ارائه می دهد

دانشگاه فنی وحرفه ای یک دانشگاه کارآفرین است که در ارتباط با نیاز بازار کار آموزشهای لازم را ارائه می دهد

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای  کشور در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه یاسوج دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور نیز در این دیدار با تقدیر وتشکر از حمایتها و ارشادات امام جمعه محترم شهر یاسوج گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای  کشور در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور نیز در این دیدار با تقدیر وتشکر از حمایتها و ارشادات امام جمعه محترم شهر یاسوج گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای یک دانشگاه کارآفرین و مهارت محور است که در ارتباط با نیاز بازار کار و حرفه ها آموزشهای لازم را ارائه می دهد.

ابراهیم صالحی عمران  افزود: دانشگاه فنی وحرفه ای در ۱۱۱ شهرکشور دانشکده فنی دارد  که هدف اساسی ما نیز در این دانشگاه تربیت تکنیسین ماهر و آچار بدست است که در بازار کار یا چرخه تولید جذب و موتور محرکه کشور را به حرکت در بیاورند.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار از حمایتهای امام جمعه محترم نسبت به دانشگاه فنی وحرفه ای تشکر وقدردانی کرد و گفت: ارشادات و رهنمودهای  امام مجمعه محترم همیشه برای ما در مسیر خدمت به دانشجویان تاثیر گذار بوده است.

رحیم امین زاده به بیان گزارشی از فعالیتهای دانشگاه فنی وحرفه ای در استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: در دو دانشکده پسران ودختران قریب به ۲هزار دانشجو در ۱۲ رشته کاردانی پیوسته و ۵ رشته کارشناسی ناپیوسته مشغول تحصیل هستند.

وی اساس کار در دانشگاه فنی وحرفه ای استان را برنامه محوری دانست وگفت: تلاش  همه مجموعه دانشگاه بر این است که دانشجویان به خوبی مهارتهای فنی را بیاموزند.

علمی که توام با دین و در خدمت تعالی وپیشرفت جامعه باشد از نظر اسلام پسندیده است.

امام جمعه یاسوج در این دیدار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را یک انقلاب علمی دانست وگفت: همه پیشرفتها و ترقیات امروز نظام اسلامی محصول حرکت علمی جوانان  در اقصی نقاط کشور بوده است.

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه طبق آموزه های دینی ما تخصص همراه تعهد سودمند است  اظهار داشت: علم وایمان از هم جدا نیستند و علمی که توام با دین و در خدمت تعالی وپیشرفت جامعه باشد از نظر اسلام پسندیده است.

وی  افزود : توجه به حرفه وشغل در مراکز علمی ودانشگاهی برای آینده جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار مهم است که این مهم در دانشگاه فنی وحرفه ای  دنبال می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی