تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 ژانویه 2019 - 14:35
کد خبر : 10905

اگر خواهان جامعه‌ای مسئولیت پذیر و قانونمدار هستیم باید به مقطع ابتدایی بیش از گذشته توجه کنیم/مدیریت برنامه محور بر مبنای قانون و رعایت عدالت اساس کار حوزه آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد

اگر خواهان جامعه‌ای مسئولیت پذیر و قانونمدار هستیم باید به مقطع ابتدایی بیش از گذشته توجه کنیم/مدیریت برنامه محور بر مبنای قانون و رعایت عدالت اساس کار حوزه آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد

مرادیان مدیریت برنامه محور بر مبنای قانون و رعایت عدالت را اساس کار حوزه آموزش ابتدایی دانست وگفت: امسال سازماندهی معلمان در آموزش وپرورش بویراحمد بر اساس امتیاز انجام گرفت و تلاش کردیم در این زمینه حقی از کسی ضایع نگردد.

آفتاب دنا : معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از تشکیل کارگروههای تخصصی و کارگاههای آموزشی برای ارتقاء کیفیت آموزشی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آناهیتا مرادیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: آموزش ابتدایی به عنوان پایه و اساس آموزش وپرورش نقش مهمی در یادگیری و یاددهی دانش آموزان برای تحصیل علم ودانش دارد که باید معلمان با شناخت دقیق در راه تعلیم وتربیت گام بردارند.
وی با بیان اینکه سنگ بنای تفکر در دوره کودکی گذاشته می‌شود گفت: در دوره ابتدایی کودکان و نو نهالان را باید با دنیای لذت بخش و شادی آفرین آشنا ساخت و آموزش را براساس آن برای خوب زیستن استوار کرد.
برگزاری ۹ کارگاه آموزشی در شش پایه تحصیلی دوره ابتدایی در راستای توانمند سازی نیروی انسانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نظارت مستمر بر فعالیتهای آموزشی و تربیتی مدارس را از اولویتهای مهم آموزش وپرورش بویراحمد عنوان کرد وگفت:در سال تحصیلی جاری ۹ کارگاه آموزشی در شش پایه تحصیلی دوره ابتدایی برای همکاران عزیز در راستای توانمند سازی نیروی انسانی ودانش افزایی معلمان برگزار شده است.
مردایان افزود: در این کارگاههای آموزشی که از اساتید مجرب استفاده می شود معلمان دوره ابتدایی با آخرین روشهای و فنون تدریس آشنا می شوند.

دوره ابتدایی نقش تاثیر گذاری درشکل گیری شخصیت دانش آموزان در ابعاد مختلف دارد
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه استراتژی آموزش وپرورش ارتقاء کیفیت آموزشی در سایه برنامه محوری است گفت: دوره ابتدایی از نظر کمی و کیفی مهم است که از لحاظ کمی بیشترین آمار دانش آموزان مربوط به این دوره است و از لحاظ کیفی دوره ابتدایی نقش تاثیر گذاری درشکل گیری شخصیت دانش آموزان در ابعاد مختلف دارد.
مرادیان با اشاره به اهمیت آموزش وپرورش در جامعه گفت: آموزش وپرورش کارخانه تولید فکر واندیشه است و مدارس ابتدایی در آموزش وپرورش که مروج اخلاق هستند در این زمینه نقش کلیدی دارند.

تشکیل کارگروههای کیفیت بخشی آموزشی در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از تشکیل کارگروههای کیفیت بخشی آموزشی با در آموزش وپرورش شهرستان خبر داد وگفت: این کارگروهها مرکب از رئیس و کارشناسان اداره و نمایندگان معلمان، مدیران و انجمن اولیاء ومربیان است که در این کارگروهها به عنوان ناظر حضور دارند.
وی سرکشی مداوم و رصد آموزشی مدارس ابتدایی در سطح شهرستان را یاداور شد وگفت: در طول سال تحصیلی برنامه های کیفیت بخشی نیز در سطح مدارس اجرا می شود.
تحصیل ۳۵ هزار دانش آموزدر ۳۰۰ آموزشگاه شهرستان بویراحمد در دوره ابتدایی
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: در شهرستان بویراحمد قریب به ۳۵ هزار دانش آموز در حوزه ابتدایی مشغول تحصیل هستند که ۱۵۰۰ معلم کار آموزش آنها را در ۳۰۰ آموزشگاه بر عهده دارند.
مرادیان مدیریت برنامه محور بر مبنای قانون و رعایت عدالت را اساس کار حوزه آموزش ابتدایی دانست وگفت: امسال سازماندهی معلمان در آموزش وپرورش بویراحمد بر اساس امتیاز انجام گرفت و تلاش کردیم در این زمینه حقی از کسی ضایع نگردد.
صدور ابلاغ مدیر یا معاونت برای۹۹درصد معلمان در آستانه بازنشستگی
مرادیان گفت: در سازماندهی امسال با تاکید مدیر محترم آموزش وپرورش مبنی برتکریم معلمان برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد معلمان پایه ابتدایی که در آستانه بازنشتگی قرار داشتند برای همه آنها ابلاغ مدیر و یا معاونت صادر گردید .
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از معلمان خواست با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی در راه تربیت فرزندان خوب این دیار بیش ازگذشته همت گمارند.
به مقطع ابتدایی بیش از گذشته توجه کنیم
مرادیان در ادامه با بیان اینکه سرنوشت فردای ایران اسلامی به دست افرادی چون مدیران و معلمان آموزش ابتدایی است که مسئول پرورش نوآموزان ما در اقصی نقاط این دیار هستند خاطرنشان کرد: اگر ما خواهان جامعه‌ای مسئولیت پذیر، قانونمند ، اهل مدارا و گفت و گو هستیم باید به مقطع ابتدایی بیش از گذشته توجه ویژه کنیم.
وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه معلمان خدوم و زحمتکش در حوزه آموزش ابتدایی گفت: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از همه ظرفیتها و پتانسیلها برای بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی استفاده خواهد و در این زمینه از نظرات سازنده همه همکاران برای آموزش بهتر دانش آموزان استقبال می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی