تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دسامبر 2018 - 19:20
کد خبر : 10795

تقویت روحیه همدلی ، مشارکت پذیری و احیای آداب ها، رسوم وفرهنگ بومی از رسالت مهم رسانه ملی است

تقویت روحیه همدلی ، مشارکت پذیری و احیای آداب ها، رسوم وفرهنگ بومی از رسالت مهم رسانه ملی است

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت برجسته سازی خدمات و دستاوردهای نظام و دولت در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: جهت گیری رسانه ای در این برهه زمانی باید به سمت القای امید، آگاهی و نشاط بیشتر اجتماعی باشد.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت برجسته سازی خدمات و دستاوردهای نظام و دولت در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: جهت گیری رسانه ای در این برهه زمانی باید به سمت القای امید، آگاهی و نشاط بیشتر اجتماعی باشد. 

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در آیین تکریم معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم رسانه ملی بویژه در مراکز استانها تقویت روحیه همدلی ، مشارکت پذیری و احیای آداب ها، رسوم و فرهنگ های بومی و منطقه ای است.

وی هژمونی رسانه ای به عنوان اهداف و راهبردهای اساسی دشمن برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی در ۴۰ سالگی انقلاب را یادآور شد و گفت: کمرنگ کردن مفاهیم، ارزش ها و مبانی دینی، اخلاقی و فرهنگی از جمله هدفگذاری های دشمن در این راستاست.
احمدی بر ضرورت برجسته سازی خدمات و دستاوردهای نظام و دولت در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: جهت گیری رسانه ای در این برهه زمانی باید به سمت القای امید، آگاهی و نشاط بیشتر اجتماعی باشد.
وی تصریح کرد که رسانه ها به ویژه رسانه ملی در خط مقدم مبارزه علیه جبهه استکباری و رسانه ای دشمن قرار دارد و تاکنون نیز در این امر موفق عمل کرده است.
احمدی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته تصریح کرد که خدمات ارائه شده به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست و تحولات چشمگیری در تمامی حوزه های زیرساختی، اقتصادی و عمرانی انجام شده است.
احمدی گفت: در حالی که تا قبل از انقلاب تعداد کل تخت های بیمارستانی در استان به کمتر از ۹۰ تخت می رسید اکنون این میزان به بیش از یکهزار و ۴۰۰ تخت رسیده که تا حدودی نزدیک به استاندارهای جهانی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک هشت بیمارستان در استان وجود دارد و در آستانه چهل سالگی انقلاب ۵ بیمارستان دیگر نیز به این ظرفیت بیمارستانی در استان اضافه خواهد شد.
وی ابراز داشت که کهگیلویه و بویراحمد که قبل از انقلاب تنها نام یک استان را یدک می کشید و در بیشتر زمینه ها به فارس و خوزستان وابسته بود اما هم اینک با داشتن ۱۷ شهر ، افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت شهری دارد.
وی گفت که قبل از انقلاب جمعیت بخش شهرنشین کهگیلویه وبویراحمد به ۸۰ هزار نفر هم نمی رسید.
احمدی ادامه داد که تمامی راه های شوسه، خاکی، فرعی و روستایی کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب اسلامی ۸۰۰ کیلومتر بود و هیچ راه آسفالته ای در این استان وجود نداشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که این استان تا قبل از انقلاب بخش عمده و بیش از ۹۰ درصد راه های آن خاکی و شوسه بود اما اکنون و تا پایان سال ۱۳۹۶ بیش از پنج هزار و ۹۴۰ کیلومتر راه آسفالته در حوزه های مختلف احداث شده است.
مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: حرکت به سمت پوشش همه جانبه دیجیتال ،حمایت همه جانبه مجموعه دولت و برجسته سازی خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب از مهمترین اولویت های کاری این مرکز در دوره مدیریت جدید است.
امیر رئوف اظهار داشت: توجه به حوزه گردشگری به عنوان رکن اصلی و محور توسعه این استان، افزایش سهم برنامه های امیدآفرین و توجه ویژه به فضای رسانه‌ای به عنوان رسانه مکمل از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویراحمد در این دوره خواهد بود.
مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز از قدرشاسی مردم غیور و ولایتمدار این استان و سایر مسئولان و مقامات اجرایی ، مدیران و همراهی رسانه ها در مدت حدود ۶سال فعالیت خود در این مرکز تمجید کرد.
یوسف افشارنیا که به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهار محال و بختیاری نیز معرفی شده است، گفت: هیچگاه در استان کهگیلویه وبویراحمد احساس غربت نکردم.
در این آیین با حضور علی دارابی معاون اموراستان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ،امیر رئوف به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات یوسف افشارنیا مدیرکل سابق تجلیل شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی