تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دسامبر 2018 - 17:38
کد خبر : 10743

خدمات نظام پس از انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

خدمات نظام پس از انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

آفتاب دنا:معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ایجاد ۳۹ پایگاه اورژانس، ۱۷۰ داروخانه، شش کلینیک دندانپزشکی، ۷۸ تخت ویژه و برخورداری از دو فروند بالگرد از دیگر خدمات انجام شده در حوزه درمان پس از انقلاب است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،عزیز فیلی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود:

آفتاب دنا:معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ایجاد ۳۹ پایگاه اورژانس، ۱۷۰ داروخانه، شش کلینیک دندانپزشکی، ۷۸ تخت ویژه و برخورداری از دو فروند بالگرد از دیگر خدمات انجام شده در حوزه درمان پس از انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،عزیز فیلی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خدمات نظام پس از انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

وی بیان داشت: مراکز سلامت استان نیز از ۲۳ مرکز به ۸۷ مرکز افزایش یافته و قبل از انقلاب حتی یک خانه بهداشت نیز در استان وجود نداشت که اکنون ۳۶۵ خانه بهداشت در استان احداث شده است.

فیلی تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشغول تحصیل هستند در حالیکه قبل از انقلاب این امر وجود نداشت.

وی افزود: قبل از انقلاب تنها ۹۶ تخت بیمارستانی در استان وجود داشت که این تعداد بعد از انقلاب به یکهزار و ۱۵۰ تخت رسیده است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت:  خدمات چشمگیری در حوضه ی بهداشت ودرمان انجام شده ودرآستانه چهل سالگی انقلاب ۱۳بیمارستان در استان احداث شده است.

فیلی تعداد پزشکان مشغول به طبابت در استان را پیش از انقلاب ۵۰ پزشک عنوان کرد و گفت: این تعداد پس از انقلاب به ۸۰۰ پزشک در مناطق مختلف استان افزایش یافته و شاخص برخورداری استان از آمبولانس نیز پیش از انقلاب هشت دستگاه بود که این تعداد پس از انقلاب به ۹۶ دستگاه آمبولانس رسیده است.

وی افزود: همچنین ایجاد ۳۹ پایگاه اورژانس، ۱۷۰ داروخانه، شش کلینیک دندانپزشکی، ۷۸ تخت ویژه و برخورداری از دو فروند بالگرد از دیگر خدمات انجام شده در حوزه درمان پس از انقلاب است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی