تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دسامبر 2018 - 17:38
کد خبر : 10742

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد: تحقیق و پژوهش علمی باید در بین دانش آموزان نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل شود آفتاب دنا : معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت : تحقیق و پژوهش راهکاری برای دستیابی به اطلاعات و یافته های جدید است که این مهم

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد:

تحقیق و پژوهش علمی باید در بین دانش آموزان نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل شود

آفتاب دنا : معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت : تحقیق و پژوهش راهکاری برای دستیابی به اطلاعات و یافته های جدید است که این مهم در مدارس بین دانش آموزان به عنوان اقشاری که در پی کسب علم و دانش هستند یک ضرورت است.

حمید الهی با بیان اینکه همه پیشرفتهای علوم مختلف محصول کارپژوهشی است گفت:کنجکاوی از ویژگی های انسان ها بوده و انسان ها همواره علاقمند به کسب اطلاعات جدید هستند و پیشرفت علوم و تکنولوژی به این موضوع دلالت دارد که بشر همواره در حال پژوهش و کسب اطلاعات و یافته های جدید است.

وی افزود:  پژوهش و تحقیق عامل مهمی در تولید و توسعه دانش  بوده که  ضرورت  و اهمیت پژوهش  را در مدارس و بین دانش آموزان باید در عصر دانایی و آگاهی بیش از هر زمان دیگر تقویت و نهادینه  کرد .

الهی در ادامه پژوهش را زیربنای توسعه وتعالی جامعه بشری دانست وگفت:جهت افزایش کیفیت تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش باید  با اتخاذ تدابیر لازم، موضوع تحقیق و پژوهش علمی و درست را در بین دانش آموزان نهادینه نماید و آن را به فرهنگ تبدیل کند.

دست ساخته های دانش آموزان و همکاران فرهنگی در نمایشگاه هفته پژوهش در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های هفته پژوهش در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد اشاره کرد وگفت: در این هفته دست ساخته های دانش آموزان و همکاران فرهنگی در نمایشگاه استانی هفته پژوهش در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

حمید الهی ، اختصاص دادن زنگ انشاء در مدارس و تشریح وتببین اهداف پژوهش در مراسمات صبحگاهی و جلسات پرسش پاسخ و ایجاد نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزی در مدارس را از دیگر برنامه های هفته پژوهش در مدارس این شهرستان عنوان کرد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده دانش آموزان در هفته پژوهش از نمایشگاه استانی هفته پژوهش  و مراکز علمی ،دانشگاهی و فنی وحرفه ای  استان در شهر یاسوج بازدید خواهند کرد .

الهی تقدیر از پژوهشگران برتر دانش آموزی و  فرهنگی  که رتبه های برتر استانی وملی کسب کرده اند خبرداد وگفت: تلاش می کنیم در این هفته با تبلیغات محیطی  و حضور پررنگ در مدارس  اهمیت تحقیق و پژوهش را برای دانش آموزان بیان نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی