تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 نوامبر 2018 - 15:53
کد خبر : 10500

تجلیل سالانه از دانش اموزان و فرهنگیان در استان بیانگر برنامه ریزی خوب مدیریتی است/همایش تجلیل از ۱۹۲ برگزیده علمی و فرهنگی آموزش متوسطه

تجلیل سالانه از دانش اموزان و فرهنگیان در استان بیانگر برنامه ریزی خوب مدیریتی است/همایش تجلیل از ۱۹۲ برگزیده علمی و فرهنگی آموزش متوسطه

دکتر ایوب رضایی گفت: این جشنواره با هدف تشویق وترغیب چهره های برتر علمی ومعرفی الگوهای برتر به دانش آموزان وفرهنگیان برگزار برای چهارمین سال متوالی برگزار شده است و از ۱۹۲ نفر از دانش آموزان وفرهنگیان استان که در رشته های مختلف مقام های برتر کشوری واستانی را کسب کرده بودند با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش تجلیل به عمل آمد.

آفتاب دنا : به همت معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آیینی با  حضور معاون متوسطه  وزیر آموزش و پرورش ، استاندار ،مدیران استانی ، خانواده ها، معلمان و دانش آموزان از ۱۹۲ برگزیده علمی، قرآنی، فرهنگی و رتبه های برتر کنکور کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

کسب ۷۰۰ رتبه ملی دانش آموزان و فرهنگیان در ۵ سال اخیر

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این  آیین گفت: برترین های علمی شامل ۱۹۲ نفر در ۲ بخش فرهنگیان شامل طرح تعالی و الگوهای تدریس و دانش آموزان در بخش های برتر کنکور، قرآن، عترت  و نماز، فرهنگی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، پیشرفت تحصیلی و مسابقات علمی است.

هادی زارع پور گفت: امسال دانش آموزان استان، ۱۹ رتبه تک و دو رقمی کنکور، ۱۳۸ رتبه زیر  هزار کسب کرده اند.

وی گفت: در ۵ سال اخیر دانش آموزان و فرهنگیان ۷۰۰ رتبه ملی در بخش های انفرادی و گروهی کسب کرده اند.

تجلیل سالانه از دانش اموزان و فرهنگیان در استان بیانگر برنامه ریزی خوب مدیریتی است

معاون آموزش  متوسطه وزیر آموزش وپرورش در این آیین باشکوه نیز گفت: علم آموزی ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد و باید با اعتقاد به رهنمودهای قرآن کریم و سفارش ائمه  در مسیر درست ادامه یابد.

دکتر عبدالرسول عمادی گفت: تجلیل از برترین های علمی ظرفیتی برای شناسائی ، شکوفایی و تشویق توانمندی فرهنگیان و دانش آموزان است.

وی گفت :تجلیل سالانه از دانش اموزان و فرهنگیان در استان بیانگر برنامه ریزی خوب مدیریتی در کهگیلویه وبویر احمد است.

کسب رتبه های برتر دانش آموزان و فرهنگیان بیانگر استعدادهای ویژه فرزندان استان در عرصه ملی است

در این همایش استاندار کهگیلویه و بویراحمد  نیز گفت: پیشرفت های علمی و،هسته ای ، ابتکارات و ظرفیت ها، همه محصول تلاش در عرصه آموزش و پرورش است.

دکتر احمدی گفت: کسب رتبه های برتر دانش آموزان و فرهنگیان استان بیانگر استعدادهای ویژه فرزندان استان و هدایت آنها از سوی آموزش  و پرورش استان و گام های پیشرفت در عرصه ملی است.

وی گفت: باید با عملی نمودن سند تحول بنیادین فعالیت های آموزش و پرورش از مدرک گرائی به سوی مهارت آموزی هدایت شود.

استاندار گفت: ضرورت دارد مدیران و معلمان سازگاری لازم را برای تربیت متناسب با نیازهای روز عملی کنند تا دستاوردهای ارزشمند حاصل شود.

وی گفت: لازم است مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین، رؤسا و دست اندرکاران این عرصه که در سال تحصیلی با عث، ترقی و اعتلای آموزش و پرورش در بخش های مختلف شدند تقدیر شود

کسب رتبه های برتر علمی بیانگر تلاش معلمان دلسوز وبرنامه ریزان آموزشی وخانواده هاست

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این همایش نیز در جمع خبرنگاران برگزاری چهارمین همایش تجلیل از برگزیدگان علمی حوزه های معاونت متوسطه آموزش وپرورش استان  را فرصتی ارزشمند برای تجلیل از علم دانست وگفت: تجلیل از چهره های برتر علمی تقدیر از توانمندی وظرفیت ارزشمند نیروی انسانی زیربنای توسعه همه جانبه جامعه است.

دکتر  ایوب رضایی افزود :کسب رتبه های برتر علمی وموفقیت ها در سطوح استانی و ملی بیانگر تلاش معلمان دلسوز وبرنامه ریزان آموزشی وخانواده هاست.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف تشویق وترغیب چهره های برتر علمی ومعرفی الگوهای برتر به دانش آموزان وفرهنگیان برگزار برای چهارمین سال متوالی برگزار شده است خاطرنشان کرد: در این همایش از ۱۹۲ نفر از دانش آموزان وفرهنگیان  استان که در رشته های مختلف مقام های برتر کشوری واستانی  را کسب کرده  بودند با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش و مسئولان استانی تجلیل به عمل آمد.

دانش آموزان کهگیلیویه وبویراحمد در سال تحصیلی گذشته در عرصه ملی خوش درخشیدند

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به نقش آفرینی دانش آموزان موفق در عرصه های علمی اشاره کرد وگفت: هم اکنون در دنیا رقابت شدید علمی وجود دارد وهمه به نوعی به دنبال توسعه علمی کشور خود هستند که دانش آموزان استان در سال تحصیلی گذشته در عرصه ملی خوش درخشیدند.

رضایی ، رشادت جوانان ودانش آموزان ایرانی را در زمینه علمی یکی از عوامل پیشرفت کشور دانست وبیان کرد:کشوری به پیشرفت دست پیدا می کند که از علم استفاده کند وعلم،فکر وایده که سرمایه های پایدار یک کشور هستند می توانند کشور را توسعه دهند.

برنامه ریزی اصولی و نظارت مستمر برای ارتقاء کیفی آموزش و موفقیتهای دانش آموزان در عرصه ملی

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: در آموزش وپرورش بر اساس سند تحول بنیادین دانش آموزان برای خوب زیستن آماده میشوند که با برنامه ریزی اصولی ومدون  و نظارت مستمر بر مسائل آموزشی در سطح استان برای ارتقاء کیفی آموزش و موفقیتهای بیشتر دانش آموزان در عرصه ملی تلاش می کنیم.

دکتر رضایی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش وپرورش استان و مجموعه معاونین که همکاری وتعامل بسیار خوبی با حوزه معاونت متوسطه آموزش وپرورش استان دارند گفت: همه این موفقیتها حاصل تلاش جمعی همکاران در سطح اداره کل ، شهرستانها ومناطق و مدیران ومعلمان و دانش آموزان عزیز  در سطح مدارس می باشد که امیدوارم با فعالیت وتلاش بیشتر شاهد درخشش دانش آموزان فهیم این استان در عرصه های ملی بیش از گذشته در آینده باشیم.

در پایان این مراسم باشکوه که در تالار دکتر عسکریان دانشگاه برگزار شد از از ۱۹۲ برگزیده علمی و فرهنگی خوزه معاونت آموزش متوسطه استان تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی