تاریخ انتشار : یکشنبه 18 نوامبر 2018 - 19:27
کد خبر : 10491

تشکیل کمیته بررسی فنی و حقیقت یاب در رابطه با دستک آسیب دیده پل سوم بشار یاسوج

تشکیل کمیته بررسی فنی و حقیقت یاب در رابطه با دستک آسیب دیده پل سوم بشار یاسوج

عزیز فیلی گفت د: علاوه بر بازدید و بررسی، باید کلیه مستندات، نقشه های اجرایی و سوابق موجود ارائه، تشکیل جلسات کارشناسی فنی و اجرایی عملیاتی شده و گزارش نهایی به دبیرخانه شورای فنی در راستای اقدام قانونی منعکس شود .

آفتاب دنا : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته فنی و حقیقت یاب برای بررسی علل تخریب دستک دهانه پل سوم بشار یاسوج تشکیل می شود .

به گزارش آفتاب دنا ، عزیز فیلی در جمع خبرنگاران، افزود: با حضور دستگاه های متولی و کارشناسان و مشاورین، کمیته فنی بررسی علل تخریب دستک دهانه خروجی به سمت منطقه اکبر آباد پل سوم بشار یاسوج تشکیل می شود .

وی اظهارکرد: با توجه به سیل ناشی از بارندگی های اخیر و تخریب قسمتی از دستک و دیوار هدایت آب دهانه خروجی به سمت اکبر آباد پل سوم بشار یاسوج که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در حال اجرا و تکمیل است، تشکیل کمیته بررسی فنی و حقیقت یاب در دستور کار قرار گرفت .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید در اسرع وقت و با حضور دستگاههای متولی نسبت به تشکیل کمیته بررسی فنی و حقیقت یاب در رابطه با دستک آسیب دیده پل سوم بشار اقدام شود.

فیلی تصریح کرد: علاوه بر بازدید و بررسی، باید کلیه مستندات، نقشه های اجرایی و سوابق موجود ارائه، تشکیل جلسات کارشناسی فنی و اجرایی عملیاتی شده و گزارش نهایی به دبیرخانه شورای فنی در راستای اقدام قانونی منعکس شود .

گفتنی است فاز اول پل سوم بشار یاسوج که کمتر از پنج ماه از زمان بهره برداری آن پس از ۱۶ سال می گذرد، در پی بارندگی های اخیر بخشی از دستک دهانه این پل تخریب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی