تاریخ انتشار : شنبه 10 نوامبر 2018 - 18:15
کد خبر : 10432

با برگزاری جشن گلریزان ۴۵نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندانهای استان آزاد می شوند.

با برگزاری جشن گلریزان ۴۵نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندانهای استان آزاد می شوند.

آفتاب دنا: مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمدگفت:۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با پرداخت ۵۲۰ میلیون تومان از محل کمکهای خیرین درسال جاری از زندان آزاد شدند. به گزارش آفتاب دنا به نقل از مهر، اسماعیل جمیاری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات توسط ستاد

آفتاب دنا: مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویراحمدگفت:۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با پرداخت ۵۲۰ میلیون تومان از محل کمکهای خیرین درسال جاری از زندان آزاد شدند.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از مهر، اسماعیل جمیاری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات توسط ستاد دیه به شاکیان پرداخت و رضایت شاکیان جلب شد.

وی با بیان اینکه برخی از شاکیان نیز مقداری از مبلغ بدهی خود را بخشیدند، گفت: خیرین نقش مهمی در پرداخت بدهی زندانیان و آزادی آنان دارند.

مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴ نفر از زندانیان مالی با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و کمک خیرین از زندان آزاد شدند.

جمیاری با بیان اینکه در راستای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد جشن گلریزان برگزار می شود، افزود:  ۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با پرداخت ۵۲۰ میلیون تومان از محل کمکهای خیرین در برنامه ماه عسل  در سال جاری از زندان آزاد شدند.

وی اظهار داشت: جشن گلریزان به زودی با کمک سازمان زندانها، ستاد دیه و خیران داخل و خارج از استان در شهر یاسوج برگزار و با جمع آوری کمکها،۴۵نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندانهای استان آزاد می شوند.

جمیاری تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد به علت نداشتن توانایی در پرداخت نفقه، مهریه، بدهکاری مالی و تصادف در زندانهای استان هستند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی