تاریخ انتشار : دوشنبه 5 نوامبر 2018 - 0:04
کد خبر : 10397

حضور پرشور دانش آموزان هنرستان کشاورزی در راهپیمایی ۱۳ آبان

حضور پرشور دانش آموزان هنرستان کشاورزی در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این روز تاریخی و بیاد ماندنی زنگ استکبار ستیزی ساعت ۸ صبح در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی (ره) به صدا درآمد .

آفتاب دنا : راهپیمایی تاریخی ۱۳ آبان با حضور پرشوردانش آموزان وفرهنگیان و بسیاری از مسئولان  استانی و شهرستانی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این روز تاریخی و بیاد ماندنی  زنگ استکبار ستیزی ساعت ۸ صبح در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی (ره) به صدا درآمد .

سید سعادت یوسفیان مربی پرورشی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی (ره)   در جمع دانش آموزان  به وقایع این روز در تاریخ  انقلاب اسلامی  اشاره کرد وگفت: دانش آموزان امروز رسالت خطیری بر دوش دارند که باید با علم آموزی و تلاش بیشتر در راه تحقق اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی بکوشند.

یوسفیان گفت: نگاهی به رخدادهای تاریخی واقع شده در ۱۳ آبان نشان می دهد در این روز، سه اتفاق بزرگ به وقوع پیوسته است. ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ امام خمینی توسط ژیم شاه به ترکیه تبعید شد، در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش آموزان توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند و در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

بعد از مراسم صبحگاهی دانش آموزان به وسیله دو دستگاه مینی بوس و و سایل نقلیه همکاران در محل راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهر یاسوج حضور یافتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی