تاریخ انتشار : شنبه 27 اکتبر 2018 - 0:11
کد خبر : 10361

موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی کهگیلویه و بویراحمد فعالترین مرکز در کشور/آمار بیماران مادرزادی در استان کهگیلویه و بویراحمد نرخ بالایی دارد

موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی کهگیلویه و بویراحمد فعالترین مرکز در کشور/آمار بیماران مادرزادی در استان کهگیلویه و بویراحمد نرخ بالایی دارد

داریوش حسینی مدیر درمان موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی کهگیلویه و بویراحمد گفت : در این جلسه از رئیس هیئت مدیره موسسه با توجه به وعده وی برای ساخت کلنیک جراحی کودکان مادرزادی در استان تقدیر و روند اجرای این کلینیک مورد بررسی قرار گرفت.

آفتاب دنا : مدیر درمان موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس هئیت مدیر موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی کشور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید داریوش حسینی گفت : در ملاقاتی که با دکتر دلشاد رئیس هیت مدیره در حوزه ی بیماری مادرزادی کشور داشتیم ضمن تشکر از نگاه ویژه وی به استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از بیماران خاص این استان برخی مسائل و موضوعات مطرح شده در سفر اخیر وی و تیم فوق تخصص به استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

حسینی افزود :در این جلسه که با حضور معاونین دکتر دلشاد رئیس هئیت مدیره موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی برگزار شد ، در حوزه ی پزشکی و بیماران مادرزادی این استان با توجه به آمار بالای بیماران مادرزادی که وجود دارد ، از رئیس موسسه حمایت از کودکان با بیماریهای مادرزادی کشور درخواست کارهای پذیرش و بستری ، جراحی و کمک هزینه تهیه دارو این بیماران و اعزام پزشکان فوق تخصص جراحی کودکان به استان در رشته های مختلف جراحی کودکان  شد .

مدیر درمان موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : همچنین از رئیس هیئت مدیره موسسه با توجه به وعده وی برای ساخت کلنیک جراحی کودکان مادرزادی در استان تقدیر و روند اجرای این کلینیک مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی افزود : همچنین در این جلسه از دکتر دلشاد و معاونین تقاضا شد که در زمینه اعزام بیماران استان به بیمارستانهای طرف قرار داد موسسه برای پرداخت هزینه ی این بیماران اقدام شود.

آمار بیماران مادرزادی در استان کهگیلویه و بویراحمد نرخ بالایی دارد

در این دیدار صمیمی رئیس هئیت مدیر موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی کشور با اشاره به سفری که در شهریور ماه برای انجام جراحی رایگان کمک به بیماران مادرزادی در یاسوج در بیمارستانهای  امام سجاد (ع ) و شهید بهشتی انجام گرفت ، از همکاری های خوب مردم و مسئولین تشکر کرد .

دکتر دلشاد افزود : از احترام و مهمان نوازی مردم خوب و با صفای کهگیلویه و بویراحمد بسیار ممنونم . از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم به خاطر نهایت همکاری که با ما داشتند تقدیر ویژه دارم.

دکتر دلشاد موسسه حمایت از کودکان استان کهگیلویه و بویراحمد را فعالترین مرکز در کشور بیان کرد ، افزود : از لحاظ عمل های جراحی ، بستری و  ویزیت های رایگان و کمک هزینه  برای بیماران کمبود هورمون رشد  این مرکز فعال ترین مرکز در میان استان ها بوده است.

دکتر دلشاد در پایان گفت : متاسفانه آمار بیماران مادرزادی در استان کهگیلویه و بویراحمد نرخ بالایی دارد که لازم است در حوزه پزشکی اقدامات موثری صورت گیرد و مادران قبل از بارداری آزمایشات ژنتیکی انجام گیرد و از مصرف مواد غذایی دارای ترکیبات شیمیایی پرهیز شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی