تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اکتبر 2018 - 0:14
کد خبر : 10311

تقویت هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی برای تربیت نیروی ماهر در بخش کشاورزی/ آموزشهای مهارتی در هنرستان کشاورزی برجسته باشد

تقویت هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی برای تربیت نیروی ماهر در بخش کشاورزی/ آموزشهای مهارتی در هنرستان کشاورزی برجسته باشد

دکتر کاووس کشاورزگفت: هنرستان کشاورزی یاسوج که به نام آیت الله ملک حسینی که رهبر معنوی استان کهگیلویه وبویراحمد نامگذاری شده ، همه باید دست به دست هم دهیم این هنرستان را جهت مهارت آموزی دانش آموزان بیش از پیش تقویت نماییم.

آفتاب دنا : رئیس مرکز تحقیقات ،آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد از تقویت هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی برای تربیت نیروی ماهر در بخش کشاورزی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، دکتر کاووس کشاورز در دیدار مدیر و معاونین هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه آموزش نقش بسیار تاثیر گذاری در توسعه و آبادانی در ابعاد گوناگون دارد گفت: این مقوله مهم در بخش کشاورزی جهت استفاده از دانش روز برای بهره وری و اثربخشی بیشتر نقش مضاعفی دارد.

وی گفت: هنرستان کشاورزی یاسوج که به نام آیت الله ملک حسینی که رهبر معنوی  استان کهگیلویه وبویراحمد نامگذاری شده ، همه باید دست به دست هم دهیم این هنرستان را جهت مهارت آموزی دانش آموزان بیش از پیش تقویت نماییم.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد کار معلمان را در امر آموزش و تعلیم وتربیت دانش آموزان کاری مقدس و ارزشمند دانست و ضمن تقدیر وتشکر از جامعه بزرگ معلمان گفت:در این هنرستان دانش آموزان روستایی که اکثرا کشاورز زاده هستند مشغول تحصیل هستند که انتظار می روند عوامل اجرایی و معلمان عزیز این هنرستان در بحث ارتقاء کیفی آموزشی  و مهارت آموزی این عزیزان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

تمام تلاش خویش را برای تقویت هنرستان  کشاورزی به کار خواهم بست

کشاورز  به مشکلات هنرستان در زمینه فضای آموزشی و قطعی گاز اشاره کرد و گفت: هر کاری در آغاز راه قطعا با مشکلاتی مواجه است که قطعا تمام تلاش و کوشش خویش را برای تقویت این هنرستان و حل مشکلات آن به کار خواهم بست.

وی با بیان اینکه به علت نداشتن انگیزه کافی در روستاها ، روستاهای استان خالی ازسکنه می شود گفت: با آموزش ومهارت آموزی فرزندان خوب روستایی قطعا شاهد مهاجرت معکوس ، رونق تولید و توسعه بخش کشاورزی در روستاها خواهیم بود.

رئیس مرکز تحقیقات ،آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: آموزشهای مهارتی در این هنرستان باید برجسته باشد و به گونه ای آموزش  داده شود که هنرجویان ما بعد از فارغ التحصیلی با همه فنون کشاورزی به صو.رت علمی آشنایی کامل داشته باشند.

توسعه زیرساختها در بحث کارگاهها  جهت مهارت آموزی دانش آموزان یک ضرورت است

معاون آموزشی سازمان تحقیقات آموزش کشاورزی ومنابع استان نیز در این جلسه با تقدیر وتشکر از مدیر ومجموعه عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی به پیشنه چگونگی تاسیس این هنرستان اشاره کرد وگفت: در شورای تحقیقات استان با توجه به مقوله مهم آموزش و تربیت مهم کشاورزان مهندس در بخش کشاورزی این هنرستان تصویب شد که با پیگیریهای دکتر صلاحی رئیس سابق مرکز تحقیقات استان  وهمکاری خوب آموزش وپرورش راه اندازی شد.

فرامرز روزبهی افزود: جهت آشنایی عوامل اجرایی و هنرآموزان این هنرستان بازدید از هنرستانهای کشاورزی استانهای همجوار در دستور کار این مرکز قرار دارد .

وی توسعه زیرساختها در بحث کارگاهها را جهت مهارت آموزی دانش آموزان یک ضرورت دانست و اظهار امیدواری کرد با حل مشکلات فضای آموزشی بتوانیم فعالیتهای هنرستان را به سمت کیفی سازی آموزش پیش ببریم.

شعار هنرستان کشاورزی  کارآمدی ، کیفی سازی آموزشی در سایه همدلی ، همفکری ، همکاری و هماهنگی 

در این دیدار مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  ضمن تبریک انتصاب دکتر کشاورز به سمت رئیس مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی ومنابع استان به بیان گزارشی از فعالیتها و مشکلات پیش روی این هنرستان اشاره کرد وگفت: تاسیس این هنرستان از اقدامات ارزشمند و ماندگاری در راستای تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی بود که خلا ء آن در استان احساس می شد که با درایت مرکز تحقیقات استان و آموزش وپرورش عملی شد.

سید ولی موسوی گفت: قریب به ۱۰۰ دانش آموز در دو رشته کشت گیاهان دارویی و تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی در پایه های دهم و یازدهم در هنرستان کشاورزی در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

وی مهمترین مشکلات حال حاضر این هنرستان را کمبود فضای آموزشی و قطعی گاز عنوان کرد و با توجه به شبانه روزی بدون آن، از رئیس مرکز تحقیقات استان خواست در این زمینه تلاش وافری داشته باشند.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  در ادامه با تقدیر وتشکر ویژه از حمایتهای مهندس تاج الدینی رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان در بحث پیگیری فضای آموزشی این هنرستان اظهار امیدواری کرد با حمایتهای ایشان مشکل بزودی حل شود.

موسوی  شعار هنرستان کشاورزی را هنرستان کارآمد و کیفی سازی آموزشی در سایه همدلی ، همفکری ، همکاری و هماهنگی  عنوان کرد و گفت:  عوامل اجرایی وهنرآموزان هنرستان کشاورزی با احساس مسئولیت و تعهد در جهت ارتقاء کیفی آموزش و تربیت دینی دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی