تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اکتبر 2018 - 0:37
کد خبر : 10296

بر اساس قانون مداری ،صداقت و انتقاد پذیری در شرکت گاز خدمت می‌کنیم/ گازرسانی به ۲۷۰ روستا در دوسال گذشته

بر اساس قانون مداری ،صداقت و انتقاد پذیری در شرکت گاز خدمت می‌کنیم/ گازرسانی به ۲۷۰ روستا در دوسال گذشته

رحمان خادم گفت: در دو سال اخیر انقلاب بزرگی در گازرسانی به روستاهای استان شروع شد و امیدواریم که سال آینده روستاهایی که واجد شرایط هستند گازرسانی صورت گیرد.

آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی صمیمی با خبرنگاران به بیان گزارشی از فعالیتهای شرکت گاز در ارائه خدمت به مردم پرداخت وبرنامه های آتی این شرکت را تشریح کرد.

 به گزارش آفتاب دنا ، رحمان خادم از گازرسانی به ۲۷۰ روستا در دوسال گذشته خبرداد وگفت: با همکاری و همدلی مردم و مسوولان توانستیم به موفقیت‌ها در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف استان دست یابیم که البته مسوولان شرکت گاز کشور هم نسبت به مناطق محروم رویکرد بسیار خوبی دارند.

وی امروز ضمن بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای تروریسمی اهواز و تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: خدماتی که ما به مردم ارائه می‌دهیم خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه همکاری برخی ادارات مانند محیط زیست و منابع طبیعی و دستگاه قضایی را به دلیل رفع معارضات بسیار خوب دانست و گفت: خبرنگاران نیز برای رفع مشکلات مردم و انتقال این مشکلات به ما مسوولان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان این که بر اساس صداقت و انتقاد پذیری در شرکت گاز استان خدمت می‌کنیم افزود: با همکاری بسیار خوب همکاران به بسیاری از خواسته‌های خود رسیده‌ایم که مهم ترین موضوع خلا حفظ کرامت انسانی بود و از طرف همکاران این گونه عنوان می‌شد که نمی‌توانستیم مشکلات خود را به درستی بیان کنیم اما اکنون هم برای همکاران خودمان هم برای مردم گوش شنوا برای شنیدن مشکلات وجود دارد.

قانون مداری سرلوحه مدیریت شرکت گاز استان

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قانون مداری را سرلوحه کار قرار دادیم و این مهم را به همکاران خود یادآور شدیم و چارچوبی مشخص کردیم که تا حدود زیادی سیستم ما را کم عیب کرد که بحث حسابرسی بود و یکی از مهم‌ترین موضوعات عملکرد سالیانه بود و در سال های اخیر گزارش‌های ما به شرکت ملی گاز مطلوب نبود اما در سال ۹۶ گزارش حسابرسی ما از طرف مجمع مورد تایید و این شرکت مورد تشویق قرار گرفت.

این مسوول در ادامه افزود: هنگام ورود ما مشکلاتی از سوی بازرسی استان وارد بود اما با رفع این مشکلات اکنون با رعایت قانون مشکلی نداریم و همچنین در گزارش بازرسی استان جز سه شرکت برتر شدیم.

خادم افزود: شرکت گاز استان شرکت سیاسی نیست و کار خدماتی انجام می‌دهیم و همکاران ما به بهترین نحو خدمات خود را ارائه می‌دهند.

هدر رفت گاز را از ۶.۹ در سطح به ۲.۶ رساندیم

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به کارهای این شرکت اشاره کرد و گفت با تعمیر ایستگاه‌ها هدر رفت گاز را از ۶.۹ در سطح به ۲.۶ رساندیم، ۴۰ میلیون مترکعب سالانه هدر رفت گاز داشتیم که ۵ میلیون مترمکعب با این کار جلوگیری شد.

خادم برخی دیگر از اقدامات شرکت گاز استان را بیان کرد و گفت: اورهال ایستگاه‌های گاز انجام شد و ظرفیت ایستگاه‌ها را بالا بردیم و مشکل فشار گاز شهر یاسوج در برخی مناطق و نواحی برای تا ۲۰ سال آینده برطرف شد.

وی اقدامات انجام شده در بحث گاز بافت فرسوده گچساران را این گونه عنوان کرد که تعهد ما در این بافت ۱۷۰۰ علمک بود که تاکنون ۴۵۰ علمک نصب کرده‌ایم.

نصب ایستگاه سی‌جی‌اس دهدشت و مقاوم سازی ایستگاه‌های کلیه شهرستان‌ها، نشت یابی همه نواحی استان و گازرسانی به ۵۱۱ روستای بالای ۲۰ خانوار و در مجموع گازرسانی به ۶۷۷ روستای بالاتر و پایین‌تر از ۲۰ خانوار از دیگر اقداماتی بوده که شرکت گاز استان انجام داده است.

گازرسانی به ۲۷۰ روستا در دوسال گذشته

وی با بیان اینکه در طول این دو سال خدمت ما تاکنون ۲۷۰ روستا گازرسانی شده به اجرای گازرسانی در ۱۸۰ روستای دیگر خبر داد

خادم اظهار داشت: در دو سال اخیر انقلاب بزرگی در گازرسانی به روستاهای استان شروع شد و امیدواریم که سال آینده روستاهایی که واجد شرایط هستند گازرسانی صورت گیرد.

وی بیان کرد: مقدار زیادی از لوله‌های گاز در مجاورت جاده‌های روستاهای باباکلان، خیرآباد، شمس‌آباد و آبریگون شهرستان گچساران برای تعریض جاده‌ها در دستور کار داشتیم و جابه‌جایی این لوله‌ها را انجام داده‌ایم، ساماندهی بافت فرسوده به‌ویژه در شهرستان گچساران از اقدامات این شرکت بوده است.

نصب ۴۵۰ علمک در بافت فرسوده گچساران

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه از استان یک ریال هم اعتبار نمی‌گیریم و کلیه اعتبارات از شرکت ملی گاز تأمین می‌شود، بیان کرد: هزار و ۷۰۰ المک گاز در بافت فرسوده گچساران داریم که تا کنون ۴۵۰ المک در این بافت فرسوده جابه‌جاشده است.

خادم در ادامه افزود: ایستگاه روستاهای کته و آلکان شهرستان باشت جابه‌جا شد و همچنین CGS برای ۲۵ هزار مشترک گاز در شهر دهدشت نصب‌شده است.

بلاتکلیف بودن ۹۰ درصد از پروژه‌ها موضوعی بود که رحمان خادم به آن اشاره کرد که ۶۰ پروژه بلاتکلیف بودند و اکنون مشکلات آن‌ها برای اجرا حل و فصل شده است و تعامل پیمانکاران در این بین موجب رفع مشکل در پروژه‌ها شده است.

وی به واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران و قانون‌مند شدن آن‌ها هم اشاره کرد که در حال حاضر کمیسیون معاملات کسانی را که شایسته و پایبند به قانون هستند برای انجام کار برمی‌گزینند و برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود حتی مدیرعامل شرکت گاز استان هم عضو این کمیسیون نیست تا دخالتی داشته باشد.

وجود ۱۸۳هزار مشترک در سطح استان

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه افزود: حدود ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی صورت گرفته که از این تعداد هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربوط به حوزه شهری و ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر در حوزه روستایی است.

وی افزود: در سطح استان ۱۸۳ هزار مشترک داریم که از این تعداد ۵۰ هزار روستایی و ۱۳۳ هزار شهری است که از سال گذشته تا کنون حدود ۲۰ هزار مشترک گاز به مشترکین این شرکت اضافه‌شده است.

۵۰ پیمان با ۸۰ میلیارد تومان در شرکت گاز استان در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان از ۵۰ پیمان در حال اجرا خبر داد که با ۸۰ میلیارد تومان ارزش پیمان در حال اجراست.

وی در ادامه بابیان اینکه وصول مطالبات یکی از معیارهایی است که در مجمع عمومی مورد جواب و سؤال قرار می‌گیرد که اگر وصول مطالبات به‌موقع انجام نشود در توسعه استان تأثیرگذار است، گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان مطالبات معوقه از مردم استان داریم که از این تعداد ۱۶ میلیارد تومان مطالبات معوق مربوط به CNG های استان به‌ویژه شهرداری‌ها است، ۱۰ میلیارد مطالبات معوق خانگی هست و مابقی این معوقات مربوط به صنعت استان می‌باشد.

سیمان مارگون شهرستان بویراحمد درگذشته ۳ میلیارد تومان بدهکار بود که با پیگیری‌های صورت گرفت و امروز ۲ میلیارد تومان بدهی معوق این کارخانه است، متأسفانه برخی از صنایع استان در پرداخت بدهی معوق بدقولی و بدعهدی می‌کنند و برخی از صنایع استان حدود ۴-پنج سال اخیر گاز مصرف کرده و الآن از این صنایع شکایت کردیم و توقیف‌شده و خارج از مسائل تعاملاتی انجام می‌دهند و این زیبنده یک صنعت نیست که بعد از چند سال بخواهیم مطالبات را بگیریم مسائل حقوقی به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش استان یکی از دستگاه‌هایی است که حق قطع گاز را نداریم و حدود ۸۰۰ میلیون تومان به این شرکت بدهکار هستند گفت: تعامل خوبی با همه نهادها ،دستگاهها ومردم داریم و تلاش می کنیم با رویکرزد تعاملی کارها را پیش ببریم و به مردم خدمت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی